کد خبر : 37508
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 16:06
-

شکست تیم سپهر محمدی مقابل نفت عراق/صفری بهترین بازیکن میدان شد

شکست تیم سپهر محمدی مقابل نفت عراق/صفری بهترین بازیکن میدان شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم نفت الوسط عراق که در نخستین بازی خود در رقابتهای جام باشگاه های آسیا مغلوب چونبوری تایلند شده بود در دومین بازی خود با نتیجه ۳بر۲ الریان قطر را شکست داد.kیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر نفت عراق به پایان رسید. گل این تیم را فراس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم نفت الوسط عراق که در نخستین بازی خود در رقابتهای جام باشگاه های آسیا مغلوب چونبوری تایلند شده بود در دومین بازی خود با نتیجه ۳بر۲ الریان قطر را شکست داد.kیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر نفت عراق به پایان رسید. گل این تیم را فراس محمد عابد به ثمر رساند. در نیمه دوم، نفت عراق از روی یک ضربه کاشته و توسط محمد صفری باز هم دروازه الریان را باز کرد. این بازیکن در ادامه، زننده سومین گل نفت هم بود.
درحالی که به نظر می‌رسید کار برای الریان سخت شده باشد، این تیم به فاصله دو دقیقه و توسط رشید یوسف و لوکاس اولیویرا به دو گل رسید. البته موتور الریان خیلی دیر روشن شد و این مسابقه درنهایت با برتری ۳ بر ۲ نفت الوسط عراق به پایان رسید.
سپهر محمدی دروازه‌بان اصفهانی که به صورت قرضی به الریان قطر پیوسته است، امروز در ترکیب این تیم فیکس بود اما اولین حضور او در دروازه الریان با شکست تیمش همراه شد.در تیم نفت هم بهزاد عظیمی و محمد صفری به میدان رفتند.در پایان این بازی صفری به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.با این نتیجه تیم نفت از دو بازی سه امتیازی شد و باید منتظر نتیجه دیدار فردای الریان با چونبوری تایلند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.