کد خبر : 37819
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 15:00
-

ابطحی:کفاشیان می‌تواند در کمیته فوتسال AFC منشاء اثر باشد/در زمین بازی همچنان بهترین تیم آسیا هستیم

ابطحی:کفاشیان می‌تواند در کمیته فوتسال AFC منشاء اثر باشد/در زمین بازی همچنان بهترین تیم آسیا هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی اظهار داشت: من سال‌هاست با بهروان در ارتباط هستم و می‌دانم فوتسال برای وی مهم است. چه زمانی که ساری نبودم و چه در حال حاضر که به عنوان سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری مشغول به فعالیت‌ام، میزان علاقه‌مندی بهروان و حتی خانواده وی به‌خصوص پدرش را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی اظهار داشت: من سال‌هاست با بهروان در ارتباط هستم و می‌دانم فوتسال برای وی مهم است. چه زمانی که ساری نبودم و چه در حال حاضر که به عنوان سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری مشغول به فعالیت‌ام، میزان علاقه‌مندی بهروان و حتی خانواده وی به‌خصوص پدرش را به فوتسال می‌دانم.

وی ادامه داد: ممکن است بهروان این جمله را با مقدمه یا موخره‌ای به کار بوده و این‌گونه برداشت شده که فوتسال برای وی اهمیتی ندارد ولی من با توجه به شناختی که از وی دارم مطمئن‌ام منظورش بی‌اهمیتی فوتسال برای فدراسیون‌فوتبال نبوده است. شاید منظورش این بوده که بازی‌های دیگر هم مهم هستند.

ابطحی همچنین با اشاره به رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که در اصفهان در حال برگزاری است و حضور تاسیسات‌دریایی به عنوان نماینده ایران افزود: بازی اول نماینده کشورمان موفق شد تیم اماراتی را با نتیجه خوبی شکست دهد، البته نماینده‌امارات تیمی نبود که بتوانیم نظری درباره کیفیت تاسیسات بدهیم.

این پیشکسوت فوتبال و فوتسال تصریح کرد:‌ فرای حرف‌های تبلیغاتی، نمایندگان تایلند و ژاپن در حال حاضر جزو تیم‌هایی هستند که در این رقابت‌ها می‌تواند مدعی باشند، درحالیکه دیگر تیم‌ها حرفی برای گفتن نخواهند داشت. من اگر بخواهم نظرم را بگویم معتقدم تیم تاسیسات با بازیکنانی که در اختیار دارد با کیفیت‌تر از ۲ تیم تایلند و ژاپن است.

این مربی فوتسال درباره حضور نماینده‌امارات با نام جعلی”الخلیج”در اصفهان و حاشیه‌هایی که در این باره بوجود آمد، گفت: ما نباید به مسائلی ورود کنیم که مشکلاتی را برای ما در بخش‌های دیگری ایجاد کند. درست است این تیم با چنین نامی وارد ایران شده ولی ما میزبان هستیم و نمی‌توانستیم جلوی ورود آنها را بگیریم. ما باید طبق قانون وظایف میزبانی را انجام دهیم ولی اگر ضوابط و روابط را بلد باشیم می‌توانیم جای دیگری جواب آنها را بدهیم، هر چند تیم تاسیسات در زمین مسابقه جواب خوبی به آنها داد.

وی اذعان کرد: باید بپذیریم ما میزبان هستیم و آنها مهمان ولی چنانچه کار را بلد باشیم، بدون اینکه به جای دیگری لطمه بزنیم می‌توانیم جواب آنها را بدهیم.

وی همچنین تاکید کرد: با اینکه سال‌های اخیر فوتسال ما روندی نزولی داشته ولی هنوز هم یکی از قطب‌های اصلی فوتسال آسیا هستیم. درست است که در بخش‌هایی عقب افتاده‌ایم ولی در زمین بازی همچنان بهترین تیم آسیا هستیم.

سرمربی شهروند ساری همچنین خاطرنشان کرد: تاسیسات‌دریایی مهره‌های خوبی را دور هم جمع کرده که بتوانند عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را پس از چند سال برای کشورمان کسب کنند ولی باید ببینیم در ادامه کار چه می‌کنند و چه پشتیبانی‌هایی از آنها صورت می‌گیرد.

ابطحی در واکنش به انتخاب علی کفاشیان به عنوان رییس کمیته‌فوتسال و فوتبال‌ساحلی آسیا و حذف ترابیان از تشکیلاتAFC گفت: هر کسی که وارد تشکیلاتی می‌شود اگر توانایی‌هایی لازم را داشته باشد می‌تواند مثمرثمر باشد و چنانچه نداشته باشد کارایی چندانی نخواهد داشت. هر مدیری اگر از مشاوران خوبی بهره ببرد با کمک این مشاوران می‌تواند عملکرد خوبی به جا بگذارد و اگر مشاوران‌خوبی به وی کمک نکنند عملکردش نیز زیر سوال خواهد بود. اگر کفاشیان درخود این توانایی را دیده که بتواند در چنین تشکیلاتی ورود پیدا کند می‌تواند منشاء اثر باشد.

وی درباره عملکرد تیم شهروند‌ساری در ۳ هفته نخستین لیگ‌برتر فوتسال متذکر شد: ما تیم خوبی داریم که عملکرد ما بد نبوده ولی فکر می‌کنم بتوانیم با چنین پتانسیلی در میانه‌های جدول قرار بگیریم. بزرگترین مشکل ما این است که تیم‌ها یا باشگاه‌های ما استاندارد نیستند، برخلاف آن چیزی که در دنیا تعریف شده است.

ابطحی در پایان یادآور شد: فیفا از یک باشگاه‌فوتبال یا فوتسال تعریف مشخصی دارد که اگر ما دارای چنین استانداردهایی باشیم و درست الگوبرداری کنیم می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم ولی متاسفانه باشگاه‌های ما فاقد استانداردهای لازم هستند و این کار را برای ما مشکل کرده است.

منبع:ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

ابطحی باید بری لیگ استانی مربیگری کنی نه لیگ برتر….

ساروی یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

سید فوتسال ایران……..ساوه ای شما اگه عرضه داشتید با یک و نیم میلیارد هزینه سقوط نمیکردید لیگ یک…. فعلا که ما با افتخار یه سال دیگه هم میزبان فنی ترین فوتسالیست دنیا تو جام جهانی سال ۱۹۹۴ هستیم…. ابطحی دوستت داریم…