کد خبر : 37993
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 18:52
-

سرمربی چونبوری: به خاطر بی اطلاعی از قوانین حذف شدیم!

سرمربی چونبوری: به خاطر بی اطلاعی از قوانین حذف شدیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، راکفول ساین سرمربی تیم فوتسال چونبوری تایلند در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل الریان قطر اظهار داشت: اشتباهات زیادی داشتیم و نتوانستیم برنامه‌هایمان را در دیدارهای خود پیاده کنیم. وی با ابراز تاسف از حذف تیمش در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا افزود: متاسفانه کار ما ناتمام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، راکفول ساین سرمربی تیم فوتسال چونبوری تایلند در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل الریان قطر اظهار داشت: اشتباهات زیادی داشتیم و نتوانستیم برنامه‌هایمان را در دیدارهای خود پیاده کنیم.

وی با ابراز تاسف از حذف تیمش در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا افزود: متاسفانه کار ما ناتمام ماند و با حذف از دور مسابقات باید به کشور برگردیم و شرمنده هواداران شدیم.

سرمربی تیم فوتسال چونبوری تایلند با اشاره به نحوه صعود تیم‌های با شرایط برابر از گروه‌های چهارگانه مسابقات گفت: مشکل ما اشتباهات خودمان بود و اگر می‌دانستیم براساس شمارش کارت، تیم‌های هم امتیاز برای صعود مشخص می‌شوند در بازی‌های گذشته به گونه‌ای عمل می‌کردیم که به راحتی از گروه بالا برویم.

وی با عذرخواهی از مردم کشور تایلند و هواداران چنبوری بیان کرد: مشکل ما این بود که ارتباط خوبی با مسئولان این مسابقات نداشتیم و به همین دلیل از بسیاری قوانین بی‌اطلاع بودیم.

تیم چونبوری تایلند پس از قبول شکست مقابل الریان قطر با قرار گرفتن در رده سوم جدول گروه از دور مسابقات کنار رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیما کریمی یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

آخه تایلندی چی از فوتسال سرت میشه؟

مجید رمضانی یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

اقای نیما کریمی ایا نمیدانی همین تایلند نماینده کشورمان را در اسیا سالهای گذشته حذف فرموده اند ودارای رنکینگ بالا در فوتسال دنیا میباشند!!!!!!!!!
عایا نمیدانی عایا؟؟؟؟!!!