کد خبر : 38121
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 9:55
-

بلیط فروشی در بازی تاسیسات و حضور خبرنگاران خانم در ورزشگاه

بلیط فروشی در بازی تاسیسات و حضور خبرنگاران خانم در ورزشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا پس از برگزاری ۴ دیدار دیروز به پایان رسید و چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شد. در این روز تماشاگران در بازی‌های نخست استقبال چندانی از مسابقات نداشتند اما در دیدار آخر و رویارویی تاسیسات دریایی ایران با القادسیه کویت به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا پس از برگزاری ۴ دیدار دیروز به پایان رسید و چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شد.
در این روز تماشاگران در بازی‌های نخست استقبال چندانی از مسابقات نداشتند اما در دیدار آخر و رویارویی تاسیسات دریایی ایران با القادسیه کویت به تعداد تماشاگران افزوده شد و حدود هزار نفر برای دیدن این مسابقه به سالن ۲۵ آبان آمدند.
با وجود اینکه در ۲ روز قبل دیدن بازی‌ها رایگان بود از دیروز بلیط فروشی در ورزشگاه آغاز شد و تماشاگران برای دیدن دیدارهای این مسابقات باید بلیط تهیه می‌کردند.
آنالیزورهای تیم‌های مختلف از ساعات اولیه در ورزشگاه حضور داشتند و به دقت مشغول تحلیل رقبای خود بودند.
حضور یک توریست صربستانی در سالن در تمام مدت ۳ روز برگزاری این مسابقات از نکات جالب توجه این مرحله بود.
دیروز بازیکنان ایرانی تیم‌های مختلف به میدان رفتند که در این میان درخشش سپهر محمدی در تیم الریان قطر و نمایش خوب مهدی جاوید در بانک بیروت و تاثیرگذاری آنان در صعود تیم‌هایشان به مرحله بعد سبب شور و شعف تماشاگران شده بود.
دیروز پس از برگزاری ۱۱ دیدار بالاخره طلسم پخش تلویزیونی شکست و دیدار تاسیسات دریایی ایران و القادسیه کویت برای نخستین بار از شبکه استانی اصفهان به صورت زنده پخش شد.
عکاسان و خبرنگاران خانم برای پوشش مسابقات در ورزشگاه حضور یافتند اما به دلیل مخالفت با حضور آنان در قسمت‌های دیگر به VIP منتقل شدند تا در جایگاه ویژه کار خود را ادامه دهند.
دیدار تاسیسات دریایی و القادسیه کویت از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد و این دیدار در نهایت با نتیجه ۹ بر ۲ به سود تاسیسات دریایی پایان یافت تا این تیم با صدرنشینی در گروه نخست حریف ناگویای ژاپن در مرحله بعد شده و همگان منتظر فرارسیدن فینالی زودهنگام در مرحله دوم رقابت‌ها باشند.
محمد طاهری بازیکن ایرانی تیم القادسیه تنها بازیکنی بود که پس از گلزنی بازیکنان القادسیه به تاسیسات دریایی خوشحالی نکرد.
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و محمد سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک تماشا کردند ضمن اینکه حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی کشور و بازیکنان تیم کاشی نیلو نیز در سالن ۲۵ آبان نظاره‌گر این دیدار بودند.
پیش از آغاز بازی تماشاگران بازیکنان تاسیسات و همچنین محمد طاهری بازیکن ایرانی القادسیه را تشویق کردند اما محمد زارعی بازیکن اصفهانی تاسیسات در طول بازی به شکلی ویژه از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار می‌گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساعت بازی تاسیسات با ناگویا کیه؟پخش زنده از کدوم شبکه داره؟