کد خبر : 38101
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 9:30
-

حسن‌زاده: ژاپنی‌ها همیشه رقیب اصلی ما در آسیا بوده‌اند

حسن‌زاده: ژاپنی‌ها همیشه رقیب اصلی ما در آسیا بوده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اصغر حسن‌زاده پس از صعود تیمش از مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شکرخدا امروز بازی خوبی را مقابل القادسیه کویت پشت سر گذاشتیم و صعود کردیم. وی افزود: اما از حالا این بازی برای ما تمام شده است و فقط به بازی بعدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اصغر حسن‌زاده پس از صعود تیمش از مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شکرخدا امروز بازی خوبی را مقابل القادسیه کویت پشت سر گذاشتیم و صعود کردیم.
وی افزود: اما از حالا این بازی برای ما تمام شده است و فقط به بازی بعدی خود مقابل ناگویای ژاپن فکر می‌کنیم و تمام تمرکزمان را برای پیروزی در آن دیدار حساس می‌گذاریم.
بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره بازی بعد تیمش در برابر ناگویا گفت: ژاپنی‌ها چه در سطح ملی و چه باشگاهی همیشه رقیب اصلی ما در آسیا بوده‌اند اما ما فقط برای برد در برابر این تیم به میدان خواهیم رفت.
وی بیان کرد: دو بازی قبلی این تیم را دیده‌ایم و از امروز هم با آنالیز تیم حریف نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی می‌کنیم تا روز سه شنبه با کسب پیروزی مقابل ناگویا با اقتدار راهی مرحله بعدی مسابقات شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.