کد خبر : 38273
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 15:38
-

سرمربی ناگویا:تاسیسات شانس بیشتری برای پیروزی دارد

سرمربی ناگویا:تاسیسات شانس بیشتری برای پیروزی دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ویکتور آکاستا بعد از ظهر امروز در نشست خبری مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: از هم اکنون می‌دانیم که بازی سختی مقابل تیم تاسیسات تهران پیش‌رو خواهیم داشت و برنامه‌ریزی‌های ما بر همین مبنا است. وی ادامه داد: تیم تاسیسات از بازیکنان ملی‌پوش و با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ویکتور آکاستا بعد از ظهر امروز در نشست خبری مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: از هم اکنون می‌دانیم که بازی سختی مقابل تیم تاسیسات تهران پیش‌رو خواهیم داشت و برنامه‌ریزی‌های ما بر همین مبنا است.

وی ادامه داد: تیم تاسیسات از بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه‌ای بهره‌ می‌برد و بدون تردید هر دو تیم تاسیسات و ناگویا، بهترین بازی خود را در جام باشگاه‌های آسیا در همین مسابقه به نمایش خواهند گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال ناگویا ژاپن تاکید کرد: تیم ما تمام تلاشش را برای غلبه بر تیم تاسیسات به کار می‌گیرد اما می‌دانیم تیم تاسیسات شانس بیشتری برای کسب پیروزی دارد.

وی افزود: انتظار نداشتیم در مرحله یک چهارم نهایی با تیم تاسیسات روبرو شویم و بهترین حالت رویارویی در دیدار فینال بود که البته این اتفاق رخ نداد.

آکاستا با بیان اینکه هدف تیمش در تمام مسابقات برنده شدن است، یادآور شد: اگر ما برابر تیم تاسیسات شکست بخوریم، اتفاق عجیبی رخ نداده زیرا در برابر فوتسال بهترین تیم آسیایی مغلوب شده‌ایم و همه هواداران و مردم ژاپن نیز به خوبی این مسئله را می‌دانند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

فوتسال جان این عکس سرمربی چیه وا ، لوگو شن ژن چینم پوشیده

نام ... سه شنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۶

آقای شمسایی گول سرمربی ناگویا رو نخور.
توی جام ملتها ها هم با همین صحبت ها مارو بردن.