کد خبر : 38119
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 9:46
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: به بازیکنانم گفته‌ام باید جاه‌طلب باشند/ باورم نمی شد ناگویا دوم شود

شمسایی: به بازیکنانم گفته‌ام باید جاه‌طلب باشند/ باورم نمی شد ناگویا دوم شود
کاپیتان تیم تاسیسات دریایی ایران اظهار کرد: اتفاقاتی رقم خورد که ناگویا در رده دوم قرار گرفت که البته ما هم باورمان نمی‌شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در خصوص پیروزی ۹ بر ۲ تاسیسات مقابل القادسیه کویت و رویارویی با ناگویا ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی در مرحله یک‌چهارم نهایی اظهار داشت: ما با هدف و برنامه‌ریزی وارد مسابقات شدیم و طبق برنامه فکر می‌کردیم در مرحله یک‌چهارم نهایی با نماینده قرقیزستان روبرو شویم اما اتفاقاتی رقم خورد که ناگویا در رده دوم قرار گرفت که البته ما هم باورمان نمی‌شد.

وی ادامه داد: اگر می‌خواستیم بازی سخت‌تری نداشته باشیم با مساوی مقابل القادسیه هم می‌توانستیم در رده دوم قرار بگیریم اما برای ما فرقی نمی‌کند وقتی هدف ما قهرمانی است تفاوتی ندارد که در چه مرحله‌ای با چه تیمی بازی کنیم. آراگونز صحبت زیبایی دارد که می‌گوید برای رسیدن به هدف والا باید تمامی سدها را برداریم.

سرمربی -بازیکن تاسیسات یادآور شد: ناگویای ژاپن پرافتخارترین تیم آسیاست اما ما هم هدف بزرگی داریم که همان قهرمانی است. در رختکن به بازیکنانم گفتم که با قدرت وارد میدان شوند چرا که فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم. ما هیچ راهی به فکرمان نرسید جز اینکه با قدرت مقابل القادسیه به پیروزی برسیم و راهی مرحله بعدی شویم.

شمسایی در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن در دیدار مقابل القادسیه گفت: برای من به هیچ عنوان اهمیت ندارد چرا که تلاش تمام بازیکنان بوده که این اتفاق رخ داده است. حالا توپی آمده و به پایم خورده و در دروازه قرار گرفته است. هر اتفاقی که در تیم می‌افتد حاصل تلاش تمام بازیکنان است. من به بازیکنانم گفته‌ام که باید جاه‌طلب باشند و همه عناوین را از آن خود کنند.

وی در مورد حضور کفاشیان در سالن تصریح کرد: حضور رئیس فدراسیون فوتبال باعث روحیه دادن به بازیکنان شد. ما هم یکدیگر را در آغوش گرفتیم و به او بابت انتخابش به عنوان رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا تبریک گفتم. ما افراد بزرگی چون تارقلی‌زاده، ترابیان، درودگر را در آسیا داشته‌ایم و امیدوارم هم‌اکنون حضور کفاشیان در ریاست کمیته فوتسال به ایران کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق فوتسال دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

انشالا قهرمان میشید