کد خبر : 38115
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 9:41
-

محمدی: الریان فقط ۵ بازیکن اصلی دارد/ به خاطر گیتی پسند پیشنهاد ناگویا را رد کردم

محمدی: الریان فقط ۵ بازیکن اصلی دارد/ به خاطر گیتی پسند پیشنهاد ناگویا را رد کردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی پس از صعود تیمش از مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی مقابل نفت عراق با ضربه‌ای شدید از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شدم و پزشک تیم گفت بهتر است بازی نکنم. وی افزود : اما ما ایرانی هستیم و نسبت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی پس از صعود تیمش از مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی مقابل نفت عراق با ضربه‌ای شدید از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شدم و پزشک تیم گفت بهتر است بازی نکنم.
وی افزود : اما ما ایرانی هستیم و نسبت به تیمی که با آن قرارداد داریم متعهد هستیم بنابراین در برابر چونبوری هم با وجود مصدومیت بازی کردم و برادری خود را به قطری‌ها ثابت کردم.
گلر ایرانی تیم فوتسال الریان قطر درباره سطح رقابت‌های امسال گفت: سطح مسابقات بد نبوده اما به هرحال سطح فوتسال ایران و فوتسالیست‌های ایرانی از سایر تیم‌ها بالاتر است و این میدان برای بازیکنان ایرانی که در تیم‌های دیگر غیر از تاسیسات بازی کردند برای کسب تجربه بسیار خوب بود.

10
وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان الریان خسته به نظر می‌رسند، بیان کرد: الریان در واقع فقط ۵ بازیکن فیکس دارد و بقیه بازیکنان در سطح پایین‌تری هستند به همین دلیل فشار روی بازیکنان اصلی زیاد است و طبیعتا خسته می‌شوند.
محمدی درباره اینکه چرا از بین الریان و ناگویا تیم قطری را انتخاب کرده، تصریح کرد: تیم ناگویا پیشنهاد یک ساله داده بود و من علاقه داشتیم در ایران و گیتی‌پسند بمانم به همین دلیل تصمیم گرفتم در زمان جام باشگاه‌ها به الریان بپیوندم.
وی درباره حضورش در power play تیم الریان خاطرنشان کرد: روز نخست تمرین سرمربی از من خواست در power play به عنوان یک بازیکن به جلو حرکت کنم من هم با وجود نداشتن تجربه قبول کردم .
منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی سرور تاسیسات دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

عاشقدم سپهر جووون

فوتسالى دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

ناگویا ٣تا بازیکن برزیلى داره اصلا نمیتونه خارجیه دیگ بگیره،آخه چرا الکى بازار گرمى میکنى…
اونا با گلر خودشون هم قهرمان باشگاههاى آسیا شدن هم جام ملتها،بعد اونو میزارن کنار و قید یک برزیلى رو هم میزنن و تورو میبرن،عزیزم راست بگو
ولى صعودتونو بهت تبریک میگم…