کد خبر : 38296
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 16:07
-

کفاشیان:به دستور AFC رئیس کمیته فوتسال آسیا شدم

کفاشیان:به دستور AFC رئیس کمیته فوتسال آسیا شدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان درباره ریاست این کمیته توسط او و حذف ترابیان از این کمیته گفت: حرف درستی را مطرح کرده‌اید. از ابتدا هم قرار نبود ریاست این کمیته را بپذیرم و بنا به دستور AFC این کار را انجام دادم. در گذشته عضو کمیته مسابقه‌های AFC بودم و در همان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان درباره ریاست این کمیته توسط او و حذف ترابیان از این کمیته گفت: حرف درستی را مطرح کرده‌اید. از ابتدا هم قرار نبود ریاست این کمیته را بپذیرم و بنا به دستور AFC این کار را انجام دادم. در گذشته عضو کمیته مسابقه‌های AFC بودم و در همان جا کاندید شدم اما مسئولان AFC گفتند که چون من نایب رییس هستم، ریاست یکی از کمیته‌ها را در دست بگیرم که در نتیجه آنها کمیته فوتسال را تحویل دادند. الان هم کمیته خوبی در اختیار ماست و در کنار آن از تجربیات ترابیان استفاده می‌کنیم.

وی میزبانی ایران در مسابقه‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را شایسته دانست و ادامه داد: در سفری که به اصفهان داشتم بازدید خوبی از مجموعه‌های این استان انجام گرفت و انصافا هم مسابقه‌ها در سطح بالایی انجام می‌شود. ورزشگاه ۶ هزار نفری خوبی را تجهیز کرده‌اند و ۱۲ تیم قدرتمند در مسابقه‌ها حاضر هستند. در آنجا با نمایندگان AFC هم که ریاست کمیته فوتسال آن بر عهده من است، گفت‌وگویی انجام دادم که آنها از کیفیت برگزاری مسابقه‌ها رضایت داشتند. به نظرم می‌توانیم میزبان مسابقه‌های آسیایی و جهانی هم شویم منتها باید زیرساخت‌ها را تجهیز کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۷

برای فوتبال که کاری نکردی لااقل برای فوتسال کاری بکن