کد خبر : 39846
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 16:03
دسته‌بندی نشده
-

طاهری:لفظ احضار برای خوراکچی اشتباه بود/در دو فصل گذشته حمایت ها از سرمربی تیم به این اندازه نبوده/تا هر زمان که در مسیر قهرمانی باشیم خوراکچی مورد حمایت ماست

طاهری:لفظ احضار برای خوراکچی اشتباه بود/در دو فصل گذشته حمایت ها از سرمربی تیم به این اندازه نبوده/تا هر زمان که در مسیر قهرمانی باشیم خوراکچی مورد حمایت ماست
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه خوراکچی مورد حمایت کامل باشگاه است تاکید کرد که این حمایت تا زمانی که تیم در مسیر قهرمانی باشد ادامه دارد.

علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط این تیم در ۴ بازی اخیر گفت:ما در این ۴ بازی به دو پیروزی،یک تساوی و یک شکست رسیده ایم که در این میان شکست مقابل مقاومت در خانه  و تساوی با شهروند در خانه عملکرد خوبی نبوده است.به همین جهت جلسه ای را با حضور آقای خوراکچی و جنتی برگزار کردیم و در این جلسه با دلیل ،نارضایتی خود را از نتایج به اطلاع آقای خوراکچی رساندیم.آقای خوراکچی خودشان تیم را بستند و باید پاسخگوی نتایج باشند.البته ایشان توضیحاتی دادند مثل اینکه تیم برای هماهنگی به زمان نیاز دارد که ما پذیرفتیم و اعلام کردند که نتایج تیم در هفته های آینده بهتر خواهد شد.

طاهری در مورد واژه احضار برای خوراکچی که در سایت باشگاه گیتی پسند درج شده بود اذعان داشت:ما منظور خاصی نداشتیم و از این کلمه اشتباه برداشت شده و نباید به دید بد نگاه کنیم بلکه منظورمان حضور ایشان در جلسه بوده است.

مدیرعامل گیتی پسند با بیان اینکه در دو فصل اخیر این تیم به دنبال قهرمانی نبوده اما این فصل برای قهرمانی پای به میدان گذاشته تاکید کرد:از زمان معارفه آقای خوراکچی هیات مدیره حمایت کاملی از ایشان داشته و تمامی انتظارات ایشان را برآورده کرده است.این نکته موید این است که همه ارکان باشگاه از تیم فوتسال قهرمانی می خواهد و ما این نکته را به آقای خوراکچی گوشزد کرده ایم.

طاهری با بیان اینکه خودش خوراکچی را برای هدایت تیم به هیات مدیره معرفی کرده اذعان داشت:من هم حمایت کاملی از ایشان دارم و تا کنون هرچه خواسته برآورده کرده ام و در ادامه نیز اینطور خواهد بود و طبعا از او هم انتظار داریم خواسته ما که قهرمانی تیم است را برآورده کند.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه در دو فصل گذشته حمایت ها از سرمربی تیم به این اندازه نبوده است تاکید کرد:شاید از شانس  آقای خوراکچی باشد که حمایتها از زمان معارفه ایشان شروع شده و با همه درخواست هایشان هم موافقت شده است.

طاهری در مورد اینکه حمایت از خوراکچی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت گفت:وقتی انتظارات هیات مدیره براورده نشود و احساس بکنیم که در مسیر قهرمانی نمی توانیم به مقصد برسیم به فکر تغییر سرمربی می افتیم اما تا زمانی که خوراکچی خواسته های ما را برآورده کرده و تیم در مسیر قهرمانی گام بردارد مورد حمایت من و اعضای هیات مدیره است.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در مورد جلسه هیات مدیره ابن باشگاه در پیش از فصل برای انتخاب سرمربی تاکید کرد:در ابتدا گزینه هایی مثل افضل،افضلی،لک،صانعی،ناظم الشریعه و خوراکچی مطرح بودند اما آقای جنتی تاکید داشت که خوراکچی می تواند تیم را قهرمان کند و هیات مدیره هم متفق القول همین نظر را داشتند.

طاهری در پایان در مورد اینکه رفتن بازیکنانی مثل کشاورز،کاظمی و طاهری به معنای کم شدن بودجه تیم نیست گفت:این بحث را قبول ندارم.کشاورز و کاظمی پیش از آمدن آقای خوراکچی رفتند و ایشان هر بازیکنی با هر قیمتی می خواستند باشگاه جذب می کرد و بازیکنان کنونی نیز با نظر وی جذب شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

آقای طاهری بازیکنان جدید گیتی پسند درحدواندازه هایی نیستندکه تیم را قهرمان کنند و با بازیکنان قدیمی تیم هم هماهنگ نیستند لذا از هم اکنون به فکر تحولی در تیم باشید چون با این ترکیب وعدم هماهنگی که بین آنها وجود دارد قهرمانی دور از دسترس است.

علی چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

سلام

اقایان جنتی وطاهری
شما دوتا بازی با تیمهای دسته یک تازه وارد داشته اید ودوتا هم با تیمهای که در سال قبل پایین جدول قرار گرفتند، این یعنی۱۲ امتیاز گلابی ،و لی حالا۷ امتیاز بیشتر ندارید ،پس مسیر مسیر قهرمانی نیست!!!!

اصفهونی چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

طاهری لکه ننگ اصفهان ست

نام ... چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳

من جای شما بودم کشاورز رو نیم فصل بر میگردوندم. تیم گیتی نیاز به همچین بازیکنی داره. رهبری در داخل زمین گیتی خیلی پایین هستش. و این عدم هماهنگی به دلیل نداشتن رهبر داخل زمین هستش.

نام ... پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۴

تا وقتی پول مردم و طلب بازیکنان و طرفهای قرارداد سالهای قبل را تسویه نکنی و آه عده ای پشت سرت باشه از قهرمانی خبری نیست البته مگر بار دیگر با تبانی قهرمان شوید!!!

نام ... پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۴

آخه طاهری ازفوتسال چی میفهمه بهش توضیح میدی دادا

نام ... پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

اقای طاهری خوراکچی که از لحاظ فنی صفره فقط زبون داره
بزرگترین اشتباه شما هم این بود که حسین افضلی را حمایت نکردی با وجود اینکه خود حسین افضلی شما را آورد تو این باشگاه اگر نه اقای جنتی اصلا شما را قبول نداشت.رفتی دم روضه اقای جنتی که اقای جنتی میگفت اصلا نیاد تو روضه که حسین افضلی بردت تو اون روز ها را یادت رفت

نام پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

آقای جنتی اول فصل هم همه بهت گفتنید قبول نکردی خوراکچی تیم رو لیگ یک بهت تحویل میده !! بابا اگر اینکاره بود ساوه رو بدبخت نمیکرد

اصفهان جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

اقای طاهری شما باید بجای خوراکچی از عبدیزدان استفاده کنید که همه اصفهانی ها دوستش دارند و ا ز لحاظ فنی هم از همه کادر فنی تیم بیشتر میداند شماها معلومات عبدیزدان را نادیده گرفتید و پولتون را خرج غریبه ها میکنید در صورتی که اصفهان خودش مهد فوتبال و فوتسال ایران و بهترین ها در اصفهان هستند.

فوتسالی شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۰۲

بنده خداباپارتی بازی اومده ازفوتسال چی میفهمه