کد خبر : 39914
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 20:38
-

ابطحی: اگر شمسایی نبود، تاسیسات قهرمان نمی شد!/ روند رو به رشد شهروند آغاز شده است

ابطحی: اگر شمسایی نبود، تاسیسات قهرمان نمی شد!/ روند رو به رشد شهروند آغاز شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی شهروند ساری با مثبت ارزیابی نمودن شرایط تیمش تاکید کرد که هفته به هفته بازی های بهتری را به نمایش بگذارند و نتایج بهتری کسب کنند. ابطحی درمورد آذرخش و همچنین قهرمانی تاسیسات در جام باشگاه های آسیا نیز با ما به گفتگو پرداخت. مصاحبه ی ما با این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی شهروند ساری با مثبت ارزیابی نمودن شرایط تیمش تاکید کرد که هفته به هفته بازی های بهتری را به نمایش بگذارند و نتایج بهتری کسب کنند. ابطحی درمورد آذرخش و همچنین قهرمانی تاسیسات در جام باشگاه های آسیا نیز با ما به گفتگو پرداخت. مصاحبه ی ما با این مربی خوش اخلاق را در ادامه بخوانید.

سیدمهدی ابطحی سرمربی شهروند ساری درمورد شرایط تیمش در آستانه دیدار مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: تیم ما از هر لحاظ تیم خوبی شده است و فقط در بخش هایی که نقطه ی متوسط ماست، اگر بتوانیم آن نقاط را ظرف مدت کوتاهی تبدیل به نقاط قوت بکنیم، فکر میکنم در بازیهای آینده نمایش بهتری نسبت به مسابقات گذشته داشته باشیم و امتیازات بیشتری بدست آوریم. برای این مسابقه محروم یا مصدومی نداریم فقط محمدرضا کرد پُر نوسان ظاهر می شود بگونه ای که در یک تمرین بسیار سرحال بوده ولی در تمرین بعدی احساس مصدومیت میکند. اگر نتوانیم در این مسابقه از وی استفاده کنیم، او را به تهران می فرستیم تا مداوا روی او صورت گیرد و در برگشت خود بتوانیم از پتانسیل واقعی او استفاده کنیم.

ابطحی در خصوص حریف این هفته ی تیمش خاطرنشان کرد: آذرخش تیمی است که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده است و از لحاظ بازی نوسان زیادی داشته است.بعنوان مثال در زمین خودش بسیار ضعیف عمل کرد اما در تنها دیدار خارج از خانه اش نمایش خوبی داشت. بازیکنان ناشناخته ای دارد اما نمایشی که در ۴ مسابقه ی گذشته بروز داده را مورد بررسی قرار دادیم. به هرصورت تیمی است که قابلیت متفاوت بازی کردن را دارد اما تیم ما نیز روند رو به رشد خود را آغاز کرده که من امیدوارم مسئولین به قول خود مبنی بر پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان در هفته آینده عمل کنند. آقای نجاریان تمام تلاش خود را انجام می دهد تا تیم را استاندارد کند و امکانات و شرایط تیم لحظه به لحظه درحال بهتر شدن میباشد. بدون شک اگر به قول و قرارهایمان پایبند باشیم، بازیکنان نیز با روحیه ای مظاعف به کارشان می پردازند و نتایج بسیار بهتری را کسب می کنیم.

وی درمورد قهرمانی تاسیسات در جام باشگاه های آسیا و اینکه وحید شمسایی با ۴۰ سال سن بهترین بازیکن مسابقات شده نیز گفت: برخی آدمها در ورزش استثنا هستند مثلا وحید شمسایی در این سن و سال هم فعالیت و تمرین میکند و بصورت اصولی تلاش میکند. در این بازی ها شمسایی بیشتر از تجربیات خود استفاده کرد تا از بدن خودش و فکر میکنم از دلایل مهم قهرمانی تاسیسات حظور بازیکنانی است که با نظر شمسایی جذب شدند. بازیکنانی مثل قدرت بهادری، عروجی، کشاورز و حسن زاده هر یک وجودشان غنیمتی بزرگ است و میتوان تاکتیک های گوناگون را با وجود این بازیکنان پیاده کرد. این مجموعه ی قوی، همین قهرمانی را هم می طلبید و اگر شمسایی غیر از این عمل میکرد، مطمئنا تاسیسات با بازیهایی که ما دیدیم موفق نمی شد. به نظر بنده فوتسال ما در یک نقطه توقف کرده و جلو نمی رود که این مسئله دلایل مختلفی دارد که پایه و اساس آن سرمایه گذاری ها می باشد. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام میشد اما اکنون صورت نمی گیرد و با کاهش هزینه ها، انگیزه برای فعالیت بیشتر نیز از بین رفت. در مجموع برای پیشرفت فوتسال باید اجتماع مربی، مدیر، بازیکن و سرمایه گذاری صورت گیرد و تقویت شد تا پیشرفت حاصل گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساريكلا جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

جناب أبطحى چرا حرف رو میپیچونى؟!! یک دفعه بگو قهرمان تأسیسات تو لیگ و آسیا سالم نبوده دیگه خلاص!!!

..... جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

محمدرضاکرد بهترین فوتسال ایرانه تا چندسال دیگه هم هیچکسی ب پاش نمیرسه,,,ایشاا… ک زود خوب میشه و نشون میده از همه سر تره