کد خبر : 40065
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 11:05
-

طاهری:در هفته پنجم اولتیماتوم معنایی ندارد/همیشه برای قهرمانی می‌جنگیم/سرمربی را با وسواس انتخاب و از او حمایت می‌کنم

طاهری:در هفته پنجم اولتیماتوم معنایی ندارد/همیشه برای قهرمانی می‌جنگیم/سرمربی را با وسواس انتخاب و از او حمایت می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری در خصوص شکست گیتی‌پسند مقابل فردوسی اظهار داشت: تیم ما تقریباً ۵۰ درصد تغییرات داشت و برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به زمان دارد. بازیکنان باتجربه‌ای چون ظاهری، کشاورز، افشین کاظمی از تیم جدا شدند و بازیکنان جوانی چون علی عابدین، مهران رضاپور و وطنخواه به تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری در خصوص شکست گیتی‌پسند مقابل فردوسی اظهار داشت: تیم ما تقریباً ۵۰ درصد تغییرات داشت و برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به زمان دارد. بازیکنان باتجربه‌ای چون ظاهری، کشاورز، افشین کاظمی از تیم جدا شدند و بازیکنان جوانی چون علی عابدین، مهران رضاپور و وطنخواه به تیم اضافه شدند که این تغییرات عمده تاوانی دارد.

وی ادامه داد: بازیکنان در نیمه اول مقابل فردوسی به هیچ عنوان خوب نبودند، اما پس از آن توانستند عملکرد خوبی ازخود به نمایش بگذارند و بازی را به تساوی کشاندند، اما در ادامه فردوسی از موقعیت‌هایش استفاده کرد و توانست پیروز میدان شود. برخی بازیکنان ما چون احمد اسماعیل‌پور در جام باشگاه‌های آسیا دچار مصدومیت شده بودند که در این دیدار هم با آسیب‌دیدگی به میدان رفتند. ما تیم خوب و کادر فنی مجربی داریم که در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب خواهند کرد. البته در دیدار مقابل فردوسی بازیکنان در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در مورد اینکه آیا می‌توان تیم فوتسال این باشگاه را در بحران دانست، گفت: به هیچ عنوان در ۵ هفته ابتدایی چیزی به نام بحران وجود ندارد، در سال‌های گذشته از نیم‌فصل دوم موتور تیم‌مان روشن می‌شد، اما امیدواریم در این فصل از هفته آینده استارت موفقیت را بزنیم.

طاهری در خصوص احضار خوراکچی به باشگاه پیش از بازی هفته پنجم تصریح کرد: قطعاً نتایج به دست آمده برای گیتی‌پسند خوب نبوده و انتظارات ما بیش از این بود، هیأت مدیره از من توضیحاتی خواست که من هم گفتم در جلسه سرمربی حاضر شود و توضیحات را ارائه بدهد بهتر است، در آن جلسه جنتی هم حضور داشت که صحبت‌های خوبی صورت گرفت، به هر حال وقتی تیمی ناکام می‌شود باید علل آن بررسی شود.

وی در مورد اینکه هدف گیتی‌پسند در این فصل قهرمانی است، گفت: گیتی‌پسند همواره از مدعیان قهرمانی بوده و در ۵ سال اخیر هم یا به عنوان قهرمانی دست یافته و یا نایب‌قهرمان شده است. ما همیشه برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم در این فصل بتوانیم به این عنوان دست یابیم. بازیکنان تلاش خود را می‌کنند تا پس از آن حسرت مسئله‌ای را نخورند.

طاهری در مورد اینکه آیا اولتیماتومی به سرمربی تیم می‌دهند یا خیر، گفت: در هفته پنجم، اولتیماتوم معنایی ندارد، من همواره با وسواس سرمربی تیمم را انتخاب می‌کنم، اما تا جایی که امکان داشته باشد از او حمایت می‌کنم، همانطور که در گذشته این اتفاق رخ داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دو اتیش گیتی شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

این هفته انشالا اقای خوراکچی عوض میشه
هواداران گیتی این هفته همه با هم تو سالن
خوراکچی حیا کن ….

گیتی شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

الان زوده جو ندید بزارید کارشون و انجام بدند نتیجه میگیرند

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

آقای مدیرعامل مگه اسماعیل پور تو لیگ آسیا چندتا بازی کرده که مصدوم شده بازیهایی که ضعیف تر ازلیگ ایران هستش به قول خودتون برین علل رو بررسی کنین .

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

اقای طاهری موتورت خیلی وقته سوخته خبر نداری دادا

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

اقای طاهری چه نتیجه بگیری چه نگیری شما هم سال آخرت دیگه
راستی یه خبر خوب دارم برات حسین افضلی داره یه باشگاه تازه را تاسیس و راه اندازی میکنه آگه میخوای تا برا سال آینده که بیکاری یه جلسه باهاش بزاریم …..

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

میخاى از این هفته موتورت رو روشن کنى، بدبخت این هفته با ی تیم اماده مثل مس دارى که همه رو داره از دم میبره و میره جلو، مگه اینکه على افضل با امیداش بیاد بتونى ببیرى

فوتسال شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

این مصاحبه بیشتر به یه مصاحبه طنز شبیه بود تا به یه مصاحبه ی مدیرعامل……فکر کردین هوادارانتونم چیزی حالیشون نیست که این حرفهای مسخره را به خوردشون میدین؟دیگه کاملا مشخص شد کار این تیم از کجا میلنگه….

منصور شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

افشین کاظمی گتیی

ali شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

Aree in hafte hatman jeloye mes k ye morabiye khob dare motoreton roshan mishe.akhe in bazikona k esmeshona ovordi kojaye in footsal bodand. .In bazikona to timaye daste 1 ham jaei nadarand che berese b lige barter. .khorakche haya kon esfahana ba taherei rah kon

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

آقای طاهری تا دیر نشده ی فکری به حال تیمت بکن اصن دفاع نداری

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

با این نیمکت ضعیف به جایی نمیرسید.اخه احمد شمس و کریمی چه کمکی به تیمت میکنن؟؟؟؟

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

همه میدانند توی گیتی چطوری سرمربی انتخاب میشه ولی هیچکس نمیدونه بقیه کادر فنی و عوامل تیم چطوری و با چه رانتی انتخاب میشوند?!!!

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

ماشاله به این همه وسواس که شما به خرج دادین هنرنمایی کردین

سعید شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

بدابحال شما که مربی دسته یکی رو آوردید بالا سر پر افتخارترین تیم آسیا،گذشت افتخارات گیتی گذشت.