کد خبر : 40072
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 11:02
-

طیبی:شکست تیم خوب گیتی پسند یعنی از نظر تاکتیکی در شرایط خوبی به سر می‌بریم

طیبی:شکست تیم خوب گیتی پسند یعنی از نظر تاکتیکی در شرایط خوبی به سر می‌بریم
کاپیتان تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: با یک بازی هوشمندانه توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را بدست آوریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: با یک بازی هوشمندانه توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را بدست آوریم.

کاپیتان تیم فردوسی مشهد با زدن دوگل در این دیدار نقش به‌سزایی در پیروزی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر مقابل گیتی پسند اصفهان داشت، مصطفی طیبی پس از این بازی در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی مقابل تیم پر مهره گیتی پسند انجام دادیم، خداراشکر توانستیم در یک بازی زیبا و نفس‌گیر پیروز میدان شویم.

وی در خصوص شرایط خود بعد ازسپری کردن مصدومیتش تصریح کرد: با توجه مصدومیت سختی که پشت سر گذاشته‌ام، هنوز در بازی از نظر ذهنی کمی دچار مشکل هستم ولی امیدوارم به تدریج به شرایط مطلوب خود دست پیدا کنم.

طیبی درباره دو گلی که برای تیمش به ثمر رساند گفت: زحمت تمامی بازیکنان بود که توانستم دروازه تیم گیتی پسند را باز کنم، وقتی تیم خوب گیتی پسند را شکست می‌دهیم یعنی از نظر تاکتیکی در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

کاپیتان تیم فردوسی ادامه داد: بعد از اینکه گل مساوی را خوردیم تمرکز خود را از دست دادیم ولی خداراشکر توانستیم با بازی هوشمندانه خود سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با کسب دو پیروزی پی در پی توانستیم پیروزی‌های خود را تداوم ببخشیم، امیدوار هستم در هفته‌های آینده هم نتایج مطلوبی کسب کنیم.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

داداش من تو سالن بودم خدایش شانس آوردید بردید.