کد خبر : 40068
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 10:53
-

غیاثی :مصاف با دبیری یک مسابقه فیزیکی و درگیرانه بود

غیاثی :مصاف با دبیری یک مسابقه فیزیکی و درگیرانه بود
سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم بازی با دبیری را یک جدال فیزیکی و درگیرانه دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم با بیان اینکه این تیم مدعی قهرمانی لیگ بر‌تر فوتسال نیست، گفت: بازیکن برزیلی به یاسین پیشرو نمی‌آید و به تیمی قطری پیوسته است.
سید مهدی غیاثی شامگاه جمعه پس از پیروزی ۷ بر ۴ تیمش برابر دبیری تبریز در لیگ بر‌تر فوتسال که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصاف تیم‌های یاسین پیشرو و دبیری یک مسابقه فیزیکی و درگیرانه بود و دو تیم با توجه به نیاز مبرمی که به کسب ۳ امتیاز داشتند تلاش زیادی انجام دادند.

وی افزود: می‌خواهیم از امتیاز بازی در خانه به نحو احسن استفاده کنیم و حداکثر امتیازات بازی‌های خانگی تا پایان فصل را به دست آوریم و در چند بازی نیز به دنبال پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت هستیم تا بتوانیم در جمع تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: یاسین پیشرو مدعی قهرمانی لیگ بر‌تر فوتسال نیست زیرا چند تیم دیگر، یارگیری خوبی کرده‌اند و با مشکلاتی که ما در آغاز فصل با آن دست به گریبان بودیم روبرو نبوده‌اند و هدف ما این است که در جمع تیم‌های بالای جدول باشیم.

غیاثی همچنین درباره عملکرد مسعود عسگری دروازه‌بان این تیم و آخرین وضعیت آسیب دیدگی مسعود ایازی بیان داشت: ایازی حدود ۱۵ روز دیگر به میدان باز می‌گردد و در مورد عسگری نیز از عملکرد وی راضی هستیم و در صورت انجام تمرینات بیشتر و تخصصی‌تر نیز این دروازه‌بان به شرایط بهتری می‌رسد ضمن اینکه ما به طور کلی روی جوان‌ها سرمایه گذاری کرده‌ایم.

وی درباره وضعیت جذب یک بازیکن برزیلی عنوان کرد: بازیکن برزیلی مد نظر این تیم به یاسین پیشرو نمی‌آید و به تیمی قطری پیوسته است و ظاهرا از قبل هم تیم الغرافه قطر را انتخاب کرده بود و اصولا بازیکنانی این چنینی به دنبال گرفتن پاسپورت قطری هستند و او هم احساس می‌کرد که خانواده‌اش در قطر راحت‌تر هستند.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم تصریح کرد: در نیم فصل یکی دو بازیکن جدید جذب می‌کنیم زیرا تیم ما نیاز به تقویت دارد و می‌خواهیم در صورت امکان بازیکن ایرانی جذب کنیم و در غیر این صورت به سراغ گزینه‌های خارجی برویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.