کد خبر : 40338
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:02
-

آقای مرتضایی!در فصل های گذشته هم مشکل تیم کم تجربگی و احساسی شدن بازیکنان بود؟

آقای مرتضایی!در فصل های گذشته هم مشکل تیم کم تجربگی و احساسی شدن بازیکنان بود؟
فرش آرا که خود را نماینده اول فوتسال مشهد می داند و در سالهای اخیر برای رتبه های بالای جدول جنگیده انتظارات را برآورده نکرده است.اما به راستی این شیوه تیمداری فرش آرا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با رقم خوردن چهارمین شکست تیم فرش آرا در لیگ برتر تیمی که داعیه حضور در بالای جدول را دارد حالا در پایین جدول در تقلا برای صعود بیشتر است و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.از همان زمانی که امتیاز تیم علم و ادب به خانواده مرتضایی هبه شد تیم مشهدی همواره داعیه قهرمانی و یا حضور در بالای جدول را داشته اما تصمیمات بعضا نادرستی که در این تیم گرفته شده باعث شده تا فرش آرا هیچگاه سیمای یک تیم مدعی را به خود نگیرد.حسین عظیمی،مجید لطیفی،قدرت بهادری،شهرام شریف زاده،ایمان احمدی،فرهاد توکلی،اسماعیل عباسیان،ابراهیم حاجتی،ناصر عجم و… از جمله بازیکنان مطرحی بوده اند که در سالهای اخیر در فرش آرا توپ زده اند اما هیچگاه رتبه این تیم در لیگ بالاتر از هفتم نشد.این تیم در دو لیگ ۹۰ و۹۱ در جایگاه هشتم و دو لیگ ۹۲ و ۹۳ در جایگاه هفتم قرار گرفت حال آنکه پیش از این علم و ادب با مشکلات عدیده مالی نیز با رتبه هفتم امتیاز خود را واگذار کرد. در ترکیب فرش آرا در ۴ سال اخیر تغییرات زیادی اعمال شده حال آنکه نیمکت مربیگری این تیم در قرق مجید مرتضایی بوده تا مدیران باشگاه نتیجه نگرفتن این تیم را در جایی دور از نیمکت تیم تصور کنند. تصوری که دقیقا در اندیشه های مربی این تیم هم وجود دارد و کم تجربگی بازیکنان،احساسی شدن،اشتباهات داوری یا طغیان تماشاگران و… در هفته ها و ماه های گذشته عامل نتیجه نگرفتن فرش آرا تلقی شده است.نه مدیریت و نه سرمربی هیچگاه تصور اینکه شاید مشکلات تیم و نتیجه نگرفتن های آنها در ۴ سال اخیر نشات گرفته از شیوه مدیریت و مشکلات فنی باشد را نمی کنند کما اینکه مرتضایی در مصاحبه اخیرش پس از چهارمین شکست در ۵ هفته ابتدایی تاکید کرده که ” تیم فرش‌آرا در اصول کار و بازی مشکلی ندارد، ما در جزئیات مشکل داریم، تیم ما ضعیف نیست، منتهی در مسائلی همچون بی‌تجربگی بازیکنان داخل زمین و گاهی اوقات احساسی شدن در بازی باعث می‌شود فرش آرا در بازی خود با شکست همراه شود.”به نظر می رسد راهی که مدیریت و سرمربی خانوادگی فرش آرا در پیش گرفته اند به ترکستان است و هیچگاه منتهی به نتیجه گرفتن نمی شود و با ادامه این روند و وارد نشدن روح تازه به کادر فنی این تیم نمی توان امیدی به نتیجه گرفتن تیم متمول و پر مهره مشهدی داشت.همواره از مزایای خصوصی شدن ورزش و به خصوص فوتسال سخن به میان می آید و اینکه فوتسال رشته ای است که تیم های زیادی در آن خصوصی هستند اما گاه مدیریت خانوادگی بر تیم ها و تصمیم گیری هایی بر اساس منافع شخصی و نه مصالح تیمی این فکر را به ذهن ها خطور می دهد که درست است صلاح مملکت خویش را خسروان دانند اما تکلیف طرفداران،اهالی فوتسال و عاقبتی که در انتظار فوتسال ما با این سبک تیمداری می شود چیست؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 29 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

امثال آقای رعدی که خارجی ها بیشتر از ما قدرشونو می دونن باید از فوتسال دور بمونن و آقای مرتضایی به هر بهونه ای خودشو توجیح کنه و عملکرد ضعیفشو به گردن جوونا و بی تجربگی بندازه .اینو هر فرد عادلی بهش اذعان داره که آقای مرتضی در حد لیگ برتر نیست اما…

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

رعدی جان!
خوب از خودت تعریف می کنی ها!!!!!!!!!!

علی از تبادکان مشهد دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

اقای مرتضایی چرا این بازیکنایه با تجربه اب که در بالا اسمشون اومده رو نگه نداشتین؟من تمام بازیایه داخل خانه فرشو میام خسته شدم از بس نتیجه نگرفتین.بابا ابن همه مربی تو کشوره چرا عوضش نمیکننی؟چرا عظیمی رو گذاشتین کنار چرا حاجتی رو گذاشتین کنار؟به همین امام رضا بیشتر بازیایی که میومدم سالن به خاطره عظیمی گلرتون بود.واقعا با غیرت بود.همه رو دارین میذارین کنار دلیلش چیه

نام ... سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

آخه مشهد فوتسال داره ؟

مرتضی از مشهد مقدس دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

حیف از عجم حاجتی بهادری عظیمی و …مشهد این همه بازیکن داره رفتن چی اوردن.واقعا که

عشقم یاسین پیشرو سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

کی گفته مشهد بازیکن داره ؟؟؟
این حرفت جوک قرن بود به مولا

نام ... شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۵

دوست عزیز مشهد بیشترین ملی پوش داره/اون موقع شما فوتسال نمیدونستی چیه علم و ادب تیم داری میکرد

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

واقعاً عظیمى خیلى بهتر از این گلر بود که اوردین هنوز نیومده حاشیه ساز شده ١سال تو لیگ بازى کرده ارودینش جاى عظیمیه با تجربه

محمد امین از خواف دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

حسین عظیمی رو بیاریدش.حاج اقای مرتضایی شما به حرف دل هوادارا گوش کنید.من ا ز شهرستان دور افتاده خواف پارسال مبومدم.تورو خدا به حرف ما تماشاگرا گوش کنین.من طرفداره تبم شما و فوتسالم.

علیرضا دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

گلر جدید تیم فرش آرا دروازه بان تیم ملیه اما چه کسی قدرشو می دونه ،البته جوونای فرش آرا همشون خوبن بدی از طرف افرادی هستش که نمی خوان این تیم نتیجه بگیره.مردم مشهد تماما به دنبال حاشیه سازین

فوتسالیِ قدیمی دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

به نظر بنده آقای علی رعدی با اون شخصیت والایی که دارن احتیاج نداره بیاد اینجا و برای خودش نظر بده.پس لطفاََ خواهشاََ به ایشون احترام بذارید.بعدشم مگه فرش آرا با حسین عظیمی چه نتیجه ای گرفته که امسال نگرفته؟؟؟
پارسال به گواه اکثریت گلهای بدی که حسین عظیمی خورد باعث باختهای این تیم میشد.لطفاََ انصاف رو رعایت کنید.مشکل اصلی فرش آرا سرمربی این تیمه که معلوم نیست از کجا وارد فوتسال شدن.اگر نسبت پدر و عموی ایشون نبود ، ایشون باید حالا حالاها پشتِ خط میموندن و یا صدباره از تیم اخراج میشدن…………….

نام ... سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

دارندگی وبرازندگی،دارن تیم دادن خودشونم مدیریت ومربی گری میکنند تاکور شود هرآنکه نتواند بیند…
شماکوچکتر ازاونیکه بخوای درباره اقای مرتضایی ومربی گریش حرف بزنی

ناشناس سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

دارندگی وبرازندگی،دارن تیم دادن خودشونم مدیریت ومربی گری میکنند تاکور شود هرآنکه نتواند بیند…
شماکوچکتر ازاونیکه بخوای درباره اقای مرتضایی ومربی گریش حرف بزنی

مهدی گلر دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

بهتر از حسین عظیمی مگه داریم تو استان؟؟؟این گلری ک شما آوردین معلوم نیست از کجا اومده…حسین عظیمیو با اون همه سابقه و تجربه گذاشتین کنار گلری آوردین ک فقط ۱سال تو لیگ برتر بوده….بابا بخدا انصاف نیست مجید آقا…گلایی ک حسین عظیمی میخورد کجا گلایی ک این یارو میخوره کجا!!!!!!

ali دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

منظور دوستان همین علی رعدی خودمون هست!! ایشون به درد برمه و افغانستان و عراق میخوره
فرش ارا فصل پیش باید گلر میگرفت امسال تیم خیلی جوون شده .تو استان خراسان واسه فوتسال از مجید مرتضایی بهتر نیست ادمیه که به روز کار میکنه
بهترین و متنوع ترین تمرین ها
به روز ترین تاکتیک ها
۳ تا انالیزور داره
انالیز انلاین رو داره واسه اولین بار تو لیگ انجام میده
ولی به نظر من باید یه کمک قوی اضافه کنه و تو بعضی تاکتیک ها تجدید نظر کنه
حسین عظیمی فصل پیش خیلی حاشیه سازی کرد

سجاد از چناران سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

اقای محترم میبینم الان چندمین که حرف از تاکتیکو اینجور چیزا میزنی.تو احتمالا از نزدیکایه اقایون مرتضایی هستی که اینجور سنگشونو به سبنت میزنی.یه نگاه برو به جدول بکن.بعدشم هنوز زوده که تو با اامثال تو در رابطه با عظیمی نظر بدین.سابقه عظبیمی کجا سابفه شماها کجا که حرف مفت میزنین.شما برین ۵تا۵تا تو مشهد گل بخورین.

امیر علی سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

چرا ما مشهدی ها یاد گرفتیم فقط همدیگرو خراب کنیم؟؟بخدا در مورد بعضی از نظرات میمونی چی بگی از تبریزیها و اصفهانیها یاد بگیریم!! بعضی از نظرات معلومه که هدفمند و فقط از روی کینه و خراب کردن دیگران است!! سالهای قبل فرش چندین ملی پوش خوب داشت حسین عظیمی کم گل نخورد که در چند بازی علت باخت تیم شد میشه گلر خوب ولی احمدپور که سال قبل ۷/۸ بار گلر هفته شده و مقاومتو تنهایی تو لیگ نگه داشت گلر بدیه !! واقعا با ۴/۵ بازی میشه قضاوت کرد؟؟!! من هودم با احمدپور همبازی بودم و خوشهالم که اومد مشهد چون با این سن کم خیلس عالی کار میکه.
مشکل از اقای مرتضایی نیت بازیکنان بی تجربه هستن که توی هر ۴بازی جلو بودنو باختن !! اقای مرتضایی اگه ۱کمک خوب و۲/۳تا بازیکن با تجربه بیاری خوبه!!

داوود سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

اصلا معلوم نیست که این نظرارو کی مینویسه!! منم اگه فقط بخاطر مشهدی بودنم گلر اول تیم بودمو یه بچه ۲۰یاله میومد جامو میگرفت خیلی میسوختم!! سال قبل ذوب اهن ایم فصل اول ته جدول بود ولی داشت قهرمان میشد!!

نام ... سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

اقا مرتضایی بیا اینجا تو اصفهان تیمداری کن/ قول میدم ما قدرتو بدونیم

عباس از چناران سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

مقایسه امیر احمد پور با حسین عظیمی مثل مقایسه نویر با سوشا مکانیه

صادقی تایباد سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

کدوم بازی باعث باخت شد اقای محترم؟چند تا بازی که باعث برد فرش عظیمی شد برادر من.من اسمم نور الدین صادقیه بچه تایبادم.ترسی هم از هیچکی ندارم.اگه جرات دارین قرار بذارین از نزدیک بحث کنیم.حیف اون عظیمی برا شما غریبه پرستا.به قول دوستمون از چناران هنوز زوده برا خیلیاتون که در مورد عظیمی نظر بدین.اخر فصلتونم میبینیم.

نام ... سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

اقا نورالدین شما خودتو ناراحت نکن اصلا حسین عظیمی بهترین گلر دنیا باشه؟؟ اقا کی گفته تیاگو گلر برزیل بهترین گلر دنیای هان کی گفته….اونو نشونم بدین ببینم چرا نگفتن عظیمی بهترین گلر دنیاس که نورالدینو ناراحت کردننننن!!! اقا از امروز به بعد حسین عظیمی بهترین گلر دنیا هرکی مخالفتی داره ادرس بدین نورالدین بیاد اونجا با چاقو و قمه از نزدیک باهاتون بحث کنه.

آرش. اهواز سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

تیم فرش آرا تا وقتی که باشه آقای مرتضایی هم هست،حالا برید خودتونو بکشین…
شما که میاین اینجا نظر میدین اول باید دید چیزی درمورد فوتسال و… می دونید تابعد بشه به نظراتون توجه کرد.

آرش. اهواز سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

واقعا بعضی نظرات خیلی بی رحمانه ونشان از کینه شخصی داره،احتمالا کسایی که این نظرات رو میدن،یاازطرف بازیکنانی که دیگه نخواستنشون ونیستن بوده یا اقوام ودوستان اونها…

یه مشهدی پنجشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

خدمت همه مشهدی های عزیز سلام
با نظرات شما موافقم به جای اینکه بازیکن از کرج و….جای دیگه بیاورند و با پول های اغوا کننده این بچه ها را هوایی کنند با یک سوم پول روی جوان های مشهدی سرمایه گذاری کنید تا جوان های مشهدی رشد کنند نه به بازیکن های بی تجربه که پارسال نزدیک به ۸۰ گل خورده بعدم بازی فوتسال بازی گروهی است نه انفرادی .با پول همیشه همه چیز درست نمیشه.
زحمات عظیمی را فراموش نکنید اوج نامردی در حق بچه های مشهد

محسن پنجشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۳:۳۲

من حرف زیادی نمیزنم، ولی حرف حق رو میزنم.
امیر احمدپور با ۲۲ سال سن دروازه بان مورد علاقه ی خسوس کاندلاس و وحید شمسایی، آیا بهتر از اینا داریم؟
اگه عظیمی هوب بود چرا به تیم ملی دعوت نشد ولی احمدپور با ۲۲ سال سن الان تیم ملی هست؟؟
احمدپور جاش اصلا ایران نیست

مهدی گلر شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

آقایونی ک اینجا نظر میدین بدونید ک ما الان با گلر ملی پوشش نتیجه نمیگیریم پس چ بهتر از بازیکنای بومی خودمون استفاده کنیم…اگه احمدپور ملی پوشه بگو ببینم چند سال سابقه بازی تو لیگ برتر داره؟اگه ملی پوش شدن اینطوریه همون بهتر ک ی گلر مثل عظیمی ملی پوش نشه…نمونش قدرت بهادری…چرا اینهمه پیشرفت داشته بعنوان ی بازیکن مشهدی؟چون بهش بها دادن خودشو نشون داده…اگه اونقدری ک حسین عظیمی بازی برا فرش درآورد مجید مرتضایی بهش بها میداد مطمئن باش تیم ملی ک سهله الان داشت خارج بازی میکرد…الان ملی پوش شدن با پارتی بازی فایده نداره برا همونم تیم ملیمونم از جایگاه چهارم جهان ب شیشم جهان سقوط کرده!!!!

عشق فوتسال سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

اقای مرتضایی پشتشون به این گرمه که خونوادش تیمداری میکننو اگه نتیجه نگیره جاش امن میمونه و کنارش نمیذارن…وگرنه تیم به این پرمهره ای و با تجربه که شریف زاده و سعادتی و… رو داره چرا نباید نتیجه بگیره؟

حسین مشهد شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۳۹

خواهشا تیم رها کنید/ هفته نهم میگه هنوز هماهنگ نیستیم