کد خبر : 40321
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:31
دسته‌بندی نشده
-

مرتضایی :در حال مذاکره با یک بازیکن خارجی با تجربه و سه بازیکن داخلی هستیم /به دلیل حواشی و اعتراض تماشاگران و بی‌تجربگی بازیکنانم بازی را واگذار کردیم

مرتضایی :در حال مذاکره با یک بازیکن خارجی با تجربه و سه بازیکن داخلی هستیم /به دلیل حواشی و اعتراض تماشاگران و بی‌تجربگی بازیکنانم بازی را واگذار کردیم
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد درباره مشکلات تیم فرش‌آرا گفت: تیم فرش‌آرا در اصول کار و بازی مشکلی ندارد، ما در جزئیات مشکل داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد درباره مشکلات تیم فرش‌آرا گفت: تیم فرش‌آرا در اصول کار و بازی مشکلی ندارد، ما در جزئیات مشکل داریم، تیم ما ضعیف نیست، منتهی در مسائلی همچون بی‌تجربگی بازیکنان داخل زمین و گاهی اوقات احساسی شدن در بازی باعث می‌شود فرش آرا در بازی خود با شکست همراه شود.

وی در ادامه افزود: تیم فرش‌آرا در هر بازی نسبت به دیدار قبل بهتر می‌شود، امیدوارم در بازی‌های بعد شاهد دیدارها و نتایج خوب از تیم جوان فرش‌آرا باشیم.

مرتضایی در خصوص جذب بازیکن نیز عنوان کرد: در حال مذاکره با یک بازیکن خارجی با تجربه و سه بازیکن داخلی هستیم، امیدوارم با توافق باشگاه یک بازیکن خوب و با تجربه جذب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: حواشی و اعتراض تماشاگران در بازی با میثاق تهران باعث واگذاری دیدار شد.

مجید مرتضایی در خصوص شکست تیمش مقابل میثاق تهران عنوان کرد: بازی سختی بود، به دلیل اینکه تیم میثاق با روحیه خوبی وارد میدان شده بود، بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و در میدان، بازی خوبی به نمایش گذاشتند، تیم فرش آرا در نیمه نخست با نتیجه ۳-۱ از تیم میثاق پیش بود اما متاسفانه به دلیل حواشی و اعتراض تماشاگران و بی‌تجربگی بازیکنانم بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کنیم، به نظر من تیم فرش‌آرا یک باخت کاذب داشت، به دلیل این که بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی مقابل میثاق داشتند اما بنا به دلایلی که ذکر کردم بازی را واگذار کردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

تو اگه ده تا بازیکن دبگه هم بیاری نمیتونی موفق بشی چون از جایه دیگه کارت میلنگه.دنیا داره مکافاته

نام ... سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

شما احتمالااااا ازجایی دیگه میسوزی…
احتمالا ازتیم ننداخنت بیرون؟؟؟؟؟…

سعید دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

آقای مرتضایی انقدر عرضه داشته باش که باختای تیمتو گردن بگیری،چند شب پیش بارسلونا ۴ بر صفر باخت و انریکه با اینکه این همه بازیکن بزرگ برای تیمش بازی می کردن توی مصاحبش انقدر جسارت داشت که گفت :این باخت به گردن منه.شما میانگین سنی بازیکناتو نگاه کن ،این قابل تحسینه که جوانگرایی می کنی اما در کنار با تجربه ها و عاقلانه.شما به وحید شمسایی نگاه کن بازیکن لیگ ۳ رو بیار داخل تیمش انقدر بهش روحیه می ده که میشه بزرگترین بازیکن اما شما بزرگترین بازیکناروهم داشته باشی کوچیکشون می کنی و قطعا موفق نخواهی بود

نام ... سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

حتما یکی از بزرگاشم تو بودی؟؟؟…
اینقدر مقرضانه وتابلو انتقاد نکنین.چون کاملا مشخصا کینه شخصی دارین

... سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

ببخشید شما بیاین بفرمایین کار ازکجا خرابه؟؟؟!!!
احتمالا خودت یاآشناهاتو ازاینجا ننداختن بیرون که اینقدر دلت پره؟؟؟
حتما الانم آه ونفرین تو دامن تیم رو گرفته؟
برین بابا حیا کنین اینقدر فکر خراب کردن این واون نباشین