کد خبر : 40811
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 14:49
-

ادعای گل‌زنی در یک ثانیه باقیمانده بی‌اساس بود/ قسم حضرت عباس دلیل اخراج کلاشی شد!

ادعای گل‌زنی در یک ثانیه باقیمانده بی‌اساس بود/ قسم حضرت عباس دلیل اخراج کلاشی شد!
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: ادعای گلزنی میثاق از کرنر و آن هم در دو ضرب بی‌اساس بود و فیلم بازی به خوبی نشان می‌دهد قبل از ضربه سر آنها زمان صفر می‌شود.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از اینکه توپ پس از ثانیه پایانی وارد دروازه ما شد سهرابی سرپرست میثاق که نمی‌خواست واقعیت را بپذیرد قدری آن وسط را شلوغ کرد اما ما از او خواهش کردیم صحنه را برای خودش بازسازی کند و ببیند واقعا امکان دارد ظرف یک ثانیه توپ از کرنر سانتر و با سر گل شود.

وی افزود: ایشان اول از همه که مدعی بود ۵ثانیه زمان باقیمانده بوده و بعد از اینکه متوجه شد فیلم بازی همه چیز را نشان می‌دهد گفت صدای سوت را نشنیده است! در عین حال چون توپ وارد دروازه شده بود مسئولان میثاق برایشان سخت بود بپذیرند که گلشان قبول اعلام نشده است.

مالک باشگاه دبیری تبریز با بیان اینکه برتری سه بر صفر دبیری تنها با اشتباهات فردی تا تساوی هم رسید، گفت: بازی تماشاگرپسندی از آب درآمد، ما اوایل بازی خیلی خوب با سه گل برتری داشتیم اما به خاطر اشتباهات فردی و دفاعی ۳ – ۲ به رختکن رفتیم ضمن اینکه در نیمه دوم اشتباهات داوری هم تاثیرگذار بود؛ از سوی داوری که جدیدا وارد لیگ شده است.

وی ادامه داد: گل سوم میثاق هم بر روی اشتباه واضح داور بود که خطای مسجل بر روی بازیکن ما گرفته نشد و همان توپ وارد دروازه ما شد. با تاکیدی که به کادر داشتیم از این قضیه عبور کردیم اما در جریان بازی میثاق ۵ خطا شد اما به دفعات خطای ششم انجام شد و خطایی گرفته نشد!

دبیری با بیان علت اخراج حبیب کلاشی سرپرست دبیری متذکر شد: من علت آن را جویا شدم که ایشان گفت فقط موقع حادث شدن خطای ششم به داور گفته به حضرت عباس خطا بوده که داور هم ایشان را اخراج کرده والا هیچ اهانت یا توهینی در کار نبوده است. من سی دی این بازی را می‌دهم به کارشناسان داوری که به دفعات به ضرر ما زده نشد. اگر درست قضاوت می شد با اختلاف برنده بودیم.

مالک دبیری از بازیکنان و کادر تیمش ابراز رضایت کرده و یادآور شد: ما برابر میثاق چهار گل زدیم و چهار تا هم نزدیم که مقصر آن دیرک دروازه حریف بود. از بچه‌ها هم راضی هستم چراکه با این سه امتیاز اکنون شرایط بهتری داریم. بازیکنان ما در دو بازی باخته قبل هم از دید من خوب بازی کرده بودند و بدشانسی مانع برتری شد. شاید اگر خوش شانس بودیم الان در جدول بالاتر بودیم.

وی خاتمه پرونده بازگشت مربی برزیلی دبیری را بسته شده ندانسته و خاطرنشان کرد: فعلا با ایشان در ارتباط هستیم اما هنوز تیمی که قرارداد داشته دوران بدنسازی اش تمام نشده که بتواند در مورد جدایی صحبت کند. ایشان حتی اگر دو سه هفته آینده هم به تیم ما برسد خیلی خوب خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اوغلوووووو یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۱۰

سلطان اصغری دمت گررررررررررررررررم