کد خبر : 40879
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 19:05
-

اعتراض میثاقی ها برای گل ثانیه پایانی/ خلیلی راهی کمیته فوتسال شد

اعتراض میثاقی ها برای گل ثانیه پایانی/ خلیلی راهی کمیته فوتسال شد
مدیرعامل باشگاه میثاق تهران در پی جریانات بازی این تیم با تیم دبیری تبریز برای اعتراض به رأی داور، راهی فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در جریان رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتسال ، دو تیم میثاق و دبیری تبریز به مصاف هم رفتند.

این دیدار که پایاپای و در ثانیه‌هایی از بازی با تساوی دنبال می‌شد، در دقایق پایانی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود دبیری پیش رفت اما بازیکنان میثاق درست در ثانیه‌های پایانی دیدار را به تساوی رساندند. همین گل ثانیه پایانی حاشیه و اعتراض میثاقی‌ها را در پی داشت.
موضوع از این قرار است که به گفته مسئولان میثاق، گل پایانی قبل از سوت پایان به ثمر رسیده اما داور با توجه به حجم اعتراض هواداران و کادر فنی نظر خود را تغییر داده تا این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود دبیری پایان یابد.
این در حالی است که داور بازی، ناظر داوری و ناظر بازی در صحبت با رضا لک سرمربی تیم میثاق اظهار کردند که گل قبل از ثانیه پایانی به ثمر رسیده و صحیح بوده است.
حال با این اوصاف در حالی که میثاقی‌ها فیلم بازی را به همراه دارند، خلیلی مدیرعامل باشگاه امروز برای اعتراض خود راهی کمیته فوتسال شد و مسئولان با بررسی شرایط در صورت صحت ادعای تیم تهرانی، نتیجه بازی را بازگردانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جناب خان شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

بایدازبهمن غفاری بااین چیدمان تشکرکرد.خخخخخخخخ

محمد یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

متاسفانه داوری ها در فوتسال فوق العاده ضعیفه و داورهای ما در حد لیگمون نیستند.داور باید انقدر بزرگ باشه که حواشی روش تاثیر نداشته باشه. البته وضعیت سالن و امنیت هم دخیله.