کد خبر : 40851
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 16:01
-

عراقی زاده:حرکت افضل را محکوم می کنیم/قرچک پرشورترین تماشاگران را دارد/داوران شجاع برای بازی با منصوری انتخاب شود

عراقی زاده:حرکت افضل را محکوم می کنیم/قرچک پرشورترین تماشاگران را دارد/داوران شجاع برای بازی با منصوری انتخاب شود
قائم مقام باشگاه گیتی پسند حرکت سرمربی مس را محکوم کرد و در مورد بازی هفته اینده با منصوری توضیحاتی داد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص بازی با مس و اتفاقات حاشیه ای دیدار گفت: بازی با مس یکی از ۲۶ دیدار ما در لیگ بود که باتوجه به سطح لیگ ایران و نزدیکی تیمها به یکدیگر نمی توان گفت یک بازی سخت است و دیگری آسان.
ولی در این دیدار بعضی به دنبال ایجاد حاشیه در تیم ما بودند که الحق و الانصاف از بعد از بازی با فردوسی مشهد از رئیس هیات مدیره ، مدیرعامل ، پرسنل باشگاه ، تماشاگران ، کادر فنی و بازیکنان همه در اندیشه برد بودند و نمایی از گیتی پسند واقعی را به نمایش گذاشتند.
وی افزود : در هفته گذشته و بعد از باخت به فردوسی تیم به خوبی ریکاوری شد و آماده بازی با مس سونگون گردید.
عراقی زاده گفت: تشکر ویژه ای از سرمربی و اعضاء کادرفنی و همچنین بازیکنان تیم دارم که با تفکرات صحیح خود از لحاظ روحی ، روانی و تاکتیکی هفته خوبی را رقم زدند و نشان دادند مرد روزهای بزرگ و سختند.
وی ادامه داد : از کلیه اعضاء کادر فنی و بازیکنان می خواهم بازی با مس را فراموش کنند و خود را هرچه سریعتر آماده بازی با تیم همیشه مدعی شهید منصوری نمایند.
عراقی زاده پیرامون حاشیه های این بازی و توهین سرمربی تیم مس به مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اذعان داشت: متاسفانه اتفاقاتی بعد از بازی و در محوطه بیرونی ورزشگاه بین اعضاء مس سونگون و داور دیدار پیش آمد که سرمربی تیم مس با الفاظ رکیک و ناشایست مدیرعامل گیتی پسند که اصلا در آن ماجرا نبود و نقشی نداشت را خطاب قرارداد .
وی گفت: نفس ورزش و اصول پهلوانی می طلبد که به یکدیگر احترام بگذاریم و با نتیجه نگرفتن به دنبال جاروجنجال نباشیم و ضعف خود در زمین را نخواهیم در مکانهای دیگر جستجو کنیم .
وی با محکوم کردن حرکت سرمربی تیم حریف گفت : امیدوارم منبعد شاهد حرکات این چنینی از سوی هیچکس نباشیم و ظرفیت خود را در باخت و برد بالا ببریم.
قائم مقام گیتی پسند در خصوص دیدار این هفته خود با شهید منصوری قرچک گفت: بازی همیشه با تیم شهید منصوری دشوار است چون این تیم از پشتوانه های فوتسال ایران است و یکی از پرشورترین تماشاگران را نیز در اختیار دارد که امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.
وی در پایان از سازمان لیگ و کمیته داوران خواست که ناظرین و داورانی شجاع در سطح این دیدار را انتخاب و روانه قرچک نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

مجرى منصورى خودش یه تیمه کاراى اون دیدن داره

هوادار شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

خداییش درست میگه من خودم اونجا بودم اصلا ربطی به طاهری نداشت ولی علی افضل خیلی ناسزا وفحش داد

نام شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

سلطانی حاج حسین….

شهريار شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

با سلام
اکه نمیدانین ابن رو بهتون میکم
سالن سید رسول حسینی ساری به قلعه عقاب ها مشهور هست و کسی و جایی نمی تونه این اسم را به درس بکیره یا طور دیکه بکه شهر های دیکه تماشاجی بیشتر از قلعه عقاب ها داره

...... شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷

Toro dige kojaye delemon bezarim. .khodavakili to aslan midoni foutsal yani che ? ASLAN CHE HAST K TAZE RAJEBESH NAZARAM MIDI..HAMEYE IRAN MIDONAND K ALIYE TAHEREI SOLTANE TABANIYE IRAN HAMEYE HAMEYE DAVARARA TO ESFAHAN DARE

نام ... شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

سلام خدمت دوست عزیزی که کامنت لاتین میزاری کاش خودت رامعرفی میکردی ببینیم کی هستی که اینقدر همه را خطاب میکنی کجای فوتسال بودیدتاببینیم شما کجایی فوتسال بودی،هستی،ویاخواهی بود،??

طرفدار گیتی یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۴۲

حاج علی طاهری سلطان,دوستت داریم,

نام ... یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

افرین به عراقى که تو دفترش بیکار نشسته و جواب کامنتهارو میده، بنده خدا کار دیگه اى نداره

طرفدار یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

شما بدون گیتی پسندتو این چند سال که با بحران پولی رو به رو بوده فقط طاهری عراقی زاده توانستند مدیریت کنند و اینو قهرمان و نایب قهرمان کنند…

karmande edare post یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

Salam AGHAYE NAME. .MAN KARMANDE EDARE POSTAM. B ANDAZEYE MOHAYE SARET FOOTBAL BAZI KARDAM. .MISHE YE AKSE VARZESHI AZ KHODET NESHON BDEI..AMSALE SHOMAHA HASTAND K VARZESHE IN OSTANA NABOD KARDE. .

سعید امیری دوشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

سلام.جناب آقای عراقی زاده لطفا بی جهت میانه دو تا دوست قدیمی رو بهم نزن.شما کجای این فوتسال یا فوتبال بودی که حالا نظر میدی.همین تیم گیتی غریبه پسنده.اصلا استان اصفهان حالش همینه.باید دستان علی آقا افضل رو ببوسی

سعید امیری دوشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

سلطان علی افضل اگه پول کلانم از گیتی و ماهان گرفت لااقل قهرمان آسیاشون کرد.افتخار از این بهتر.حالا بزارید از بیرون بیان و پولاتونو به تاراج ببرند.واقعا متاسفم برا گیتی پسند.این آقای افضل بدون هیچ چشم داشتی برای خیلی از ارگانهای دولتی رایگان زحمت کشیده.من خودم در مورد شرکت خودمون شاهدم آقایون حرمت ورزشکارای شهرتونو داشته باشید لطفا