به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با توجه به گذشت ۶ هفته و نتایج نامناسب تیم در این هفته ها ،جلسه هیات مدیره باشگاه فرش آرا تشکیل شد.

اعضا هیات مدیره ،نتایج کسب شده را مناسب ندانستند ،اما با توجه به جوانگرایی تیم و بازی های جذابی که انجام میدهند ، از عملکرد تیم اعلام رضایت کردند،اما ابراز امیدواری کردند که این عملکرد در کسب نتیجه هم موثر باشد.

در این جلسه که با حضور همه اعضا هیات مدیره ( اقایان مرتضایی مدیر عامل و آقایان موسوی – جبلی – حیدریان و چمنیان ) و همچنین سرمربی باشگاه (مجید مرتضایی ) و علی مرتضایی و رضا سالار برگزار شد،ابتدا سرمربی باشگاه عملکرد ۶ هفته ابتدایی را تشریح کرد و ضمن ابراز رضایت از نحوه بازی تیمش ،اعلام کرد که باید جدا از بازی خوب ،نتیجه را هم کسب کنیم.

در ادامه، اعضا هیات مدیره نظرات خود را اعلام کردند و در بخش های مختلف ،برای بهبود شرایط تبم تصمیماتی ابلاغ شد.در نهایت موارد ذیل جزو مصوبات این جلسه اعلان شد:

  • همکاری و نظارت بیش از پیش اعضا هیات مدیره و به ویژه مدیر عامل تیم تا در مواقع حساس بتوانند کمک بیشتری به تیم داخل زمین داشته باشند.و از مشکلاتی که باعث عدم کسب نتیجه میشوند ،جلوگیری کنند.
  • ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم ؛اعلام شد که باید فرصت بیشتری به تیم داده شود تا بتواند نتیجه مناسبی را هم کسب کنند.
  • در صورت لزوم ،هیات مدیره ، متمم اضافه شدن بودجه باشگاه را در جلسات بعدی مورد بررسی قرار میدهند.
  • مطابق درخواست سرمربی تیم ،یک کمک مربی به جمع کادر فنی اضافه شود که مورد تصویب مدیر عامل قرار گرفت و قرار شد بعد از بررسی های سرمربی ،فرد مورد نظر در اسرع وقت به کادر فنی اضافه شود.

در پایان این جلسه ،اعضا باشگاه بار دیگر از کادر فنی حمایت کردند و قرار شد که در سفر آتی به اصفهان ،برخی از اعضا هیات مدیره ، تیم را همراهی کنند.

منبع: سایت باشگاه فرش آرا