کد خبر : 41126
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 19:15
-

تمرینات میثاق تعطیل شد!

تمرینات میثاق تعطیل شد!
بازیکنان تیم میثاق به دلیل عدم دریافت مطالباتشان در تمرینات شرکت نکردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میثاق تهران که حضورش در لیگ امسال در دقیقه نود و با اما و اگر قطعی شد و تنها با دو جلسه تمرین پیش فصل در لیگ حاضر شد برخلاف پیش بینی ها نتایج خوبی گرفت و در پایان هفته ششم در بین تیمهای نیمه بالای جدول است.

اما شنیده ها از داخل این باشگاه حاکی از آن است به دلیل عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته و جاری بازیکنان و بد قولی مسئولان این باشگاه هفته گذشته حسین سلطانی کاپیتان این تیم دست به اعتصاب زد و پس از پیروزی برابر فرش آرا در تمرینات این تیم شرکت نکرد. او حتی در تبریز نیز همراه این تیم نبود!

اما امروز اوضاع این تیم حادتر شد و همه بازیکنان میثاق در تمرین تیم حاضر نشدند و اعلام کردند تا زمان پرداخت نشدن بخشی از مطالبات و قرارداد و بهبود شرایط حاضر به حضور در تمرینات این تیم نیستند.

حتی یکی دو بازیکن این تیم نیز با دیگر باشگاه ها مذاکراتی داشته اند . بایستی منتظر ماند و دید که آیا میثاق تهران این هفته‌ در برابر حفاری خوزستان به میدان خواهد رفت یا خیر؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی رضا چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

باید بد بختا چیکار کنن هیچ کس به فکر تیم نیست بلعخره اینها هم زندگی دارن خرج دارن باید چیکار کنن وقتی اول فصل قول میدن بعد که قرار داد میبندن عمل نمی کنن همینه تا کی میخواد بگه این هفته اون هفته مثل پارسال که پول هیچ کس نداد امسال هم میخواد همین کارو بکنه فکر کرده میشه این طوری تیم داری کردش نداری تیمو بفروش بزار یکی دیگه بیاد

نام ... چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

آقای خلیلی تو لیاقت این بازیکنارو نداری

vahid چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

آقای خلیلی تو رو خدا یه کاری بکن این تیم امسال خیلی یه دسته نزار خراب شه من چند تا بازیا رو دیدم خدایی خیلی خوب بازی میکنن بچه ها جمع و جور کن این تیم و

هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

وقتی توانایی حضوردرلیگ برتررونداریدبکشید کنارانصراف دهیدتالیگ برتر خراب نشده……..ماهم لیگ داریم کشورهای دیگه هم لیگ دارند……وقتی پول بلیط فروشی نمی ره توجیب باشگاه ….حق پخش تلویزیونی تعلق نمی گیره به خودباشگاه این هم آخرعاقبت ش …..امروزمیثاق فردا تیم های دیگه …….اگه اینطوری پیش بریم این فوتسال ایران نابودخواهدشد…….