کد خبر : 41392
تاریخ انتشار : جمعه 6 شهریور 1394 - 23:50
-

مرتضایی: روی نقاط ضعف حریف کار کرده بودیم/ برتری در لحظات پایانی لذت بخش است

مرتضایی: روی نقاط ضعف حریف کار کرده بودیم/ برتری در لحظات پایانی لذت بخش است
سرمربی فرش آرا مشهد پس از برتری تیمش مقابل کاشی نیلو، عملکرد بازیکنان تیمش را ستود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی سرمربی تیم فرش آرا مشهد پس از برتری تیمش مقابل کاشی نیلو اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: دو تیم در این مسابقه برای کسب پیروزی تلاش می‌کردند اما در پایان تیم فرش‌آرا، نتیجه مسابقه را از آن خود کرد و من از این بابت خوشحالم.

وی در مورد تیم کاشی نیلو اصفهان گفت: کاشی نیلو با توجه به شرایطش در جدول، به دنبال کسب سه امتیاز بود و تمام تلاش خود را به کار گرفت ولی خوشحالم که در این زمینه موفق نبود.

سرمربی تیم فرش‌آرا مشهد درخصوص این بازی اظهار کرد: این دیدار فراز و نشیب‌های زیادی داشت و تیم کاشی نیلو هم عملکرد خوبی برابر ما از خود نمایش داد اما بازیکنان ما در لحظات پایانی مسابقه توانستند پیروزی را از آن خود کنند. ما روی نقاط ضعف‌ تیم حریف کار کرده بودیم و توانستیم با استفاده از نقاط ضعف آنها، پیروزی را بدست آوریم.

مرتضایی در بخش پایانی حرف هایش با بیان اینکه کاشی نیلو از بازیکنان جوان بهره می برد، افزود: تیم کاشی نیلو بازیکنان باتجربه زیادی ندارد و فکر میکنم در هفته های آینده و با کسب تجربه بیشتر، از شانس بیشتری برای اثبات توانایی های خود برخوردار باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۰۱

چجوری میشه وقتی میبازین داور و جوانی تیم شماست اما وقتی میبرین رو نقاط ضعف و قوت کار کردین؟
حتما تو ۵شکست قبل هم رو نقاط ضعف و قوت تیم ها کار کردی که ۵ تا ۵تا میخوردین
جمع کنین بابا تیم خانوادگی رو

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۱

مطمئنم تمام این پیامای مسخره رو با متنهای متفاوت ولی کاملا شبیه به هم ،با اسمهای مختلف رو فقط یک نفر میزاره ، معلومه بدجوری همه جات میسوزه که همیشه تواین سایت زیر پیامهای مربوط به تیم فرش ارا با عناوین مختلف میای حرفای مختلف ومسخره میزنی
توبرووووو خودتو جمع کن …

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۵

کوچولو از تیم انداختنت بیرون؟؟؟!!!!!! خخخخخخخخخ

هوادار مشهدی شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۴

ایووووول .خداقوت
انشالله ازاین به بعد شاهد بردهای پیاپی خواهیم بود

حاتمی شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

خداییش بااین رکوداقتصادی بایدبه اسپانسرهاوبانیان فوتسال خداقوت گفت که باتمام توان در حال خدمتندچه اشکالی داردبرای رفع لابی وکارچاقکنی ازفامیل آستفاده کنند.

امیر علی از کلات شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

اقایی که شماهم مشخصه از اطرافیانه نزدیک تیم خانوادگی هستی ما همه از طرفداران فوتسال و فوتبالیم نه عضو فرش ارا که اون بالا نوشتی انداختنت بیرون.خدا کنه که فرش بتونه نتیجه بگیره ما که بخیل نیستیم.این کاره خود شماست که تمام پیاما از طرف یه نفر نوشته میشه.