کد خبر : 41492
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 12:52
-

اپیدمی جدید برخی مربیان/بعد از شکست مصاحبه نمی کنیم

اپیدمی جدید برخی مربیان/بعد از شکست مصاحبه نمی کنیم
حاضر نشدن موقع باخت تیم در کنفرانس خبری نشان می دهد که مرد روزهای سخت نیستند و احترام هواداران چند صد هزار نفری تیمشان که حداقل انتظار را دارند خواسته بی موردی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،متاسفانه این روزها که فوتسال ما حال و روز خوشی ندارد یک اپیدمی جدیدی نیز بین برخی از مربیان لیگ به وجود آمده است و آن هم مصاحبه نکردن بعد از شکست تیمشان است.

در فوتسال ایران، که این روزها پر از بی برنامگی است هرکس هرچه دل تنگش می خواهد انجام می دهد از دست دست کردن و مصاحبه های همه ی مسئولین فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی تا ضرب و شتم بازیکن و خبرنگار توسط لیدر نباید هم انتظاری بیش از این داشت.

موقع برد هر کسی حاضر است پشت میکروفون حاضر شود و از اجرای درست تاکتیک هایش در زمین سخن بگوید و به نوعی پیروزی را حاصل تلاش و گوشزد کردن نکات تاکتیکی توسط خودش در طول هفته بداند ولی موقع باخت هم همین مربی که موقع برد نقش اصلی را داشته باید حاضر شود و دلیل باخت تیمش را برای هوادارانش بگوید.

تیمی که چندین هزار تماشاگر عاشق دارد و چند ساعت مانده به شروع بازی سالن را پر می کنند و از تک تک بازیکنان و کادرفنی تیم حمایت می کنند انتظار دارند تا دلیل باخت تیمشان را از سرمربی بشنوند.حال هرچه می خواهد دلیلش باشد اشتباه فردی،اشتباه تاکتیکی و … .

این اتفاقات نشان می دهد هنوز جنبه باختن برای برخی از دوستان به وجود نیامده است و به نوعی مرد روزهای سخت نمی باشند.امیدواریم این روند ناخوشایند که در بازی دیروز هم شاهد آن بودیم از بین برود و حداقل به خاطر احترام به هواداران پورشور تیمشان جوابگوی سوالات باشند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.