کد خبر : 41489
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 11:37
-

قلی پور:دبیری برای قهرمانی بسته نشده است

قلی پور:دبیری برای قهرمانی بسته نشده است
بازیکن تیم فوتسال دبیری گفت: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده و نمی‌توانیم ادعای قهرمان شدن داشته باشیم اما تلاش می‌کنیم حداکثر امتیازها جمع کنیم و رتبه مناسبی به دست آوریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رشید قلی پور بازیکن دبیری درباره دیدار شکست سنگین تیمش برابر تیم فوتسال تأسیسات دریایی اظهار داشت: در نیمه اول بازی پایاپای و نزدیکی داشتیم اما در ادامه چند اشتباه داشتیم و همین موضوع باعث شد گل‌های بدی بخوریم.

وی تأکید کرد: تأسیسات تلفیقی از تیم ملی فعلی و قبلی است که هم باانگیزه بازی می‌کنند هم باتجربه. از طرفی هم آن‌ها اخیراً قهرمان آسیا شده‌اند و طبیعتاً انگیزه بسیار زیادی در لیگ دارند و حضور وحید شمسایی هم کمک زیادی به این تیم می‌کند.

بازیکن تیم فوتسال دبیری در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم همچنان می‌تواند در کورس مدعیان باقی ماند، عنوان کرد: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده و نمی‌توانیم ادعای قهرمان شدن داشته باشیم اما تلاش می‌کنیم حداکثر امتیازها جمع کنیم و رتبه مناسبی به دست آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

خوب اگه برا قهرمانی بسته نشده،چرا اینهمه غیر بومی آوردن،کادر فنی هم که رفاقتی و دور همیه،خانم حضرتی تو شورای شهر،مجید زارعیو میاره،فرهاد فخیم صفریو میاره،اصغری یکیو میاره،قلی پور یکیو میاره،٧ تا گل خوردن که اینهمه امکانات نمیخواد .

جسگا شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

ماشالله رشید قلی پور بازیکن با تعصب و باغیرت دبیری…