کد خبر : 42247
تاریخ انتشار : جمعه 13 شهریور 1394 - 11:15
-

سلیمانی: هدف ما قهرمانی در مسابقات آسیاست

سلیمانی: هدف ما قهرمانی در مسابقات آسیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی درباره اردوهای ملی‌پوشان گفت: اردوی خوبی در کیش داشتیم. هم برای مطابقت آب و هوایی با مالزی و هم برای آمادگی روحی و روانی بازیکنان تصمیم گرفتیم یک مرحله از اردوها را در کیش برگزار کنیم. دو مرحله از اردوها تا زمان اعزام باقی مانده که این مرحله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی درباره اردوهای ملی‌پوشان گفت: اردوی خوبی در کیش داشتیم. هم برای مطابقت آب و هوایی با مالزی و هم برای آمادگی روحی و روانی بازیکنان تصمیم گرفتیم یک مرحله از اردوها را در کیش برگزار کنیم. دو مرحله از اردوها تا زمان اعزام باقی مانده که این مرحله با ١٧ بازیکن از امروز (جمعه) آغاز می‌شود.

وی درباره دیدار تدارکاتی با ازبکستان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم با ترکیب اصلی در ایران حضور و آیا ممکن است ترکیب جدیدی را در مسابقات قهرمانی آسیا رو کند، اظهار داشت: هم ما و هم ازبکستان ترکیب‌های مختلفی را در این دیدار امتحان کردیم. ازبکستان هم ٩٠-٨٠ درصد با ترکیب اصلی به ایران آمده بود و یکی دو بازیکنش که در فوتبال بازی می‌کنند همراه تیم نبودند.

سلیمانی افزود: هدف اصلی ما این بود نقاط ضعف‌مان را بشناسیم که معلوم شد و در این دو اردو روی این مشکلات کار می‌کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم. هدف ما کسب عنوان قهرمانی است. فیلم بازی‌ حریفان را دیده و آنالیز کرده‌ایم. البته مالزی دیدارهای رسمی زیادی نداشته و مسابقاتش مربوط به جام جهانی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به اینکه با دعوت گواتمالا از ایران برای شرکت در جام جهانی کوچک برنامه شما چیست، عنوان کرد: اینکه در این مسابقات شرکت می‌کنیم یا خیر را باید از فدراسیون بپرسید در حیطه وظایف من نیست به این سوال پاسخ دهم. در حال حاضر تمام تمرکز ما شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاست تا بتوانیم پرانرژی در این رقابت‌ها شرکت کرده و بعدا درباره رفتن به جام جهانی فکر کنیم.

وی درباره برنامه‌های تیم فوتسال شرکت ملی حفاری، عنوان کرد: فعلا تمرکز من روی تیم ملی است و با این باشگاه هم قراردادی امضا نکرده‌ام. اطلاعی هم از شرایط باشگاه ندارم.

نخستین دوره مسابقات فوتسال بانوان آسیا اواخر شهریورماه به میزبانی مالزی با حضور ٨ تیم برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

خانم سلیمانی آخه فکر کردی مردم ایران….. هستند؟شما که راه به راه داری به بازیکنای ملی پیشنهاد میدی که بیان برا تیم حفاری بازی کنند و ۵ تا از بازیکنان تیم حفاری تا آخرین اردو دعوت کردی در صورتی که اصلا حق چند تاشون نیست که دعوت بشند چه برسه که انتخاب نهایی بشند،باز میگی که با حفاری قرارداد نداری؟!
معلومه که تیم باشگاهی براتون خیلی مهم تره و داری تیم ملی رو فدای باشگاهی میکنی و متاسفیم بر فدراسیون که نظارتی نداره
در ضمن شما بعد از بازیهای آسیایی صرف نظر از هر نتیجه ای که با تلاش آقای صانعی به دست میاد نه شما دیگه مربی تیم ملی نیستی و انشالله خانم مظفر برمیگردن و چون اینو میدونی به فکر تیم باشگاهیت هستی….