کد خبر : 42442
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 2:28
-

نتایج دلخواهمان کسب نشد/ داور جریان بازی را تغییر داد/ حرکت مسی ها بسیار کثیف بود!

نتایج دلخواهمان کسب نشد/ داور جریان بازی را تغییر داد/ حرکت مسی ها بسیار کثیف بود!
سعید نجاریان، مدیرعامل شهروند ساری از نتایج کسب شده توسط تیمش، گلایه کرد و گفت که باید هر چه زودتر به فکر چاره بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری پس از شکست تیمش مقابل مس سونگون در هفته هشتم لیگ برتر، با ابراز نارضایتی از نتایج تیمش گفت باید به فکر چاره ای باشند تا وضعیت شهروند تغییر کند و امتیازات بیشتری کسب کنند. در ادامه می توانید صحبت های نجاریان با ما را بخوانید.

داور جریان بازی را کاملا تغییر داد

داوری از همان ابتدای مسابقه در چند صحنه اشتباه داشت و این مسئله، در جریان بازی تاثیرگذار شد و طبیعتا عملکرد ما را هم تغییر داد. در بازی های لیگ برتر چنین اشتباهاتی از داوران بعید است.

بطری آب پرت شده از طرف نیمکت تیم مس، حرکتی بسیار کثیف بود

بازی ها باید در زمین مشخص شود و این کارها کثیف است. آن بطری آبی که تیم حریف به زمین مسابقه انداخت در زمانی بود که یک دقیقه و پنجاه ثانیه از بازی باقی مانده بود و ما تیم مس را تحت فشار شدیدی قرار داده بودیم و باعث شد ۴،۵ دقیقه وقفه ایجاد شود. نماینده فدراسیون هم این قضیه را نظاره کرد و آن فرد را اخراج کرد. بنده این کارها را ضعف مدیریتی می دانم زیرا این کارها بچه گانست و من از بابت این اتفاق متاسفم. تیم های تبریزی همیشه فوتسالی پاک را به نمایش می گذاشتند.

معیار سنجش یک مربی، نتایج تیم است

ببینید شما بهترین مربی هم که باشی، باید نتیجه بگیری و نتیجه، معیار و ملاک سنجش مربی خواهد بود. تیم ما متاسفانه تا الان نتیجه نگرفته است. ما امسال تیم بسیار خوبی بسته ایم و می بایست در این چند مسابقه نتایج بهتری کسب می کردیم.مخصوصا در ساری باید نتایج بهتری می گرفتیم ولی اینگونه نشد.

تیمی که این همه هوادار دارد، نباید در زمینش به راحتی ببازد

اگر بازی های گذشته را می دیدید، به این نتیجه می رسیدیم که اگر کمی دقت و هوشیاری داشتیم، می توانستیم امتیازات زیادی را کسب کنیم. تیم که این همه طرفدار دارد و شدیدا مورد تشویق قرار می گیرد، نباید به راحتی در زمینش ببازد.

باز هم شرمنده هواداران شدیم

ما می بایست امروز پیروز می شدیم ولی متاسفانه باز هم شرمنده هواداران شدیم. قطعا در اولین جلسه تمرینی تیم حضور پیدا می کنم و مواردی را گوشزد خواهم کرد تا هرچه سریعتر از این حالت خارج شویم. ما باید امتیاز بگیریم حتی اگر بد بازی کنیم. در بازی های حساس هر تیمی از اشتباهات حریف استفاده کند، برنده می شود. ما در چند صحنه اشتباه داشتیم و همین اشتباهات باعث شکست ما شد.

در دور برگشت امتیاز گرفتن سخت می شود

باید چاره ای اندیشید. ۵ بازی سخت تا نیم فصل داریم و از آن طرف در دور برگشت هم تیم ها به سختی امتیاز می دهند. سالهای گذشته تیم های سقوط کننده از اوایل لیگ مشخص می شدند ولی امسال اینگونه نیست و با دیدن جدول به این نتیجه می رسیم که تیم ها بسیار به هم نزدیک اند. هر امتیاز میتواند تیم ها را چند پله جابجا کند و این کار را سخت میکند.

امسال با سالهای گذشته، خیلی تفاوت داریم

ما سالهای گذشته ضعف داشتیم ولی امسال قبل از فصل با کادرفنی جلسه گذاشتیم و خواسته های مربی را نیز برآورده کردیم. بازیکنان خوبی جذب کرده ایم و تیم کامل است. ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان که انتظارات تماشاگران از این تیم بالاست و باید نتیجه گرفت. به هر حال در سالهای تیم ضعیف تر بوده و دست کادرفنی بستهبود ولی امسال هم از احاظ مالی و هم از لحاظ بازیمن شرایط مناسبی داریم.

سیاست باشگاه شهروند، بومی گرایی است

تیم ما کاملا بومی است زیرا سیاست باشگاه بر این مبنا می باشد و تیمی هایی که می بندیم از بچه های داخل استان می باشند. ما ۵،۶ سال قبل، شروع خوبی در لیگ داشتیم حتی یادم می آید یکی از سالها تا هفته هفتم در صدر جدول بودیم و در ۷ بازی ۶ برد کسب کرده بودیم ولی متاسفانه امسال شروع بدی داشتیم. تیمی که بد شروع کند، روحیه اش را از دست می دهد و نتایج بدی را کسب میکند که موجب نارضایتی مردم می شود. متاسفانه در اولین بازی فصل که باید پیروز می شدیم، نتیجه را واگذار کردیم و همین مسئله بر ادامه روند تیم مان تاثیر منفی گذاشت. باید زودتر چاره ای بیاندیشیم تا امتیازات مفتی که از دست داده ایم را جبران نماییم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یاسر شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۵۸

اقا سعید ما واقعا خسته شدیم از این نتایج تیم بازیکناتون اگر اون قد وقتی که تو دنیا مجازی میزارن تو بازی کردن شون بزارن میتونیم موفق بشیم…. اقا سعید این هوادار چه گناهی کرده که میاد سالن… حرکت زشت تدارکات چی سالن با تماشاگرا…. واقعا این ,,رسمشه….. پیراهن ساری بابا غیرت داره