کد خبر : 42678
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 12:06
-

ترابیان:خسوس از محل کارش مرخصی بگیرد سرمربی ایران می شود

ترابیان:خسوس از محل کارش مرخصی بگیرد سرمربی ایران می شود
پس از کش‌و قوس‌های فراوان ظاهرا مجموعه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال به گزینه‌ای جزء خسوس نرسیده‌اند و او در آستانه عقد قرارداد با فدراسیون قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان گفت: نظر افتخاری برای پست سرمربیگری تیم ‌ملی فوتسال خسوس کاندلاس است و آنها در حال رایزنی برای عقد قرارداد با او هستند. ما از قبل با خسوس کاندلاس توافق کرده بودیم، ولی خودش نمی آمد. دو باره دوستان تلاش کردند و ارتباطی برقرار شد و قرارداد را برایش فرستادند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: اگر اشکالی برای خسوس پیش نیاید و بتواند از محل کارش یک مرخصی بلند مدت بگیرد، کارش را مجددا در تیم ملی شروع خواهد کرد.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد که همچنان خسوس نتواند با محل کارش توافق کند، گفت: بله! این احتمال وجود دارد، ولی احتمال ضعیفی است. آقایان می‌گویند سعی می‌کنند که خسوس بیاید.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به این سوال که با توجه به وقت کم باقی‌ مانده برای آغاز تمرینات تیم ملی آیا خسوس به موقع در ایران حضور خواهد یافت؟ اظها‌ر کرد: با توجه به شناختی که از خسوس داریم او بهترین گزینه است، چرا که شناخت خوبی از تیم ‌ملی ما دارد و اگر ما بخواهیم شخص خارجی دیگری را به عنوان سرمربی تیم ‌ملی فوتسال انتخاب کنیم تا او شناخت کافی را به دست بیاورد خیلی دیر می‌شود.

او در مورد قرارداد خسوس، ا‌ضافه‌ کرد‌: من قرارداد او را ندیده‌ام. کمیته‌ فوتسال قرارداد را تنظیم کرده و خودشان هم فرستاده‌اند، در نتیجه‌ نمی‌توانم در این زمینه نظر خاصی بدهم.

ترابیان در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود یک مربی ایرانی را امسال برای تیم ‌ملی در نظر بگیرند؟ گفت: خسوس نظر افتخاری بود. همان طور که می دانید هیات رییسه تصمیم را بر عهده کفاشیان گذاشت و کفاشیان قرار شد با من و افتخاری تصمیم گیری نهایی را انجام دهیم. با توجه به این که کمیته‌ فوتسال قرار است تصمیم گیری کند ما فقط پیشنهاد می‌دهیم. حالا پیشنهاد ما را دوست نداشتند چه کار کنیم؟

ترابیان ا‌دا‌مه‌ داد: ما به شرط این که وحید شمسایی تیم ‌ملی باشد به توافق رسیده بودیم بعد از این که با او موافقتی صورت نگرفت صحبت‌هایی در مورد آقایان شمس و صالح کردیم که آقای افتخاری آن را نپذیرفت.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال با ابراز نگرانی از عقب ماندن تیم ‌ملی فوتسال از شرایط مسابقات، تصریح کرد: تیم ‌ملی فوتسال ایران هیچ وقت واگن آخر قطار نبوده و همیشه با آماده سازی و گرفتن بازیکنان ملی‌پوش خوب و بر‌نامه‌ریزی دقیق پیش‌رو بودیم، اما در حال‌ حاضر واگن آخر قطار هستیم که این موضوع خطرناک است. امیدوارم در ادامه بتوانیم این عقب ماندگی را جبران کنیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.