کد خبر : 42744
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 شهریور 1394 - 9:14
-

موویستار پادشاه فوتسال اسپانیا

موویستار پادشاه فوتسال اسپانیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اینترموویستار موفق شد برای یازدهمین بار جام قهرمانی سوپرجام اسپانیا را بالای سر ببرد. در این دیدار که شب گذشته (۱۴ شهریور / ۵ سپتامبر) برگزار شد. موویستار قهرمان لیگ برتر به مصاف خائن قهرمان جام حذفی رفت و موفق شد حریفش را ۶ بر ۲ از پای در بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اینترموویستار موفق شد برای یازدهمین بار جام قهرمانی سوپرجام اسپانیا را بالای سر ببرد. در این دیدار که شب گذشته (۱۴ شهریور / ۵ سپتامبر) برگزار شد. موویستار قهرمان لیگ برتر به مصاف خائن قهرمان جام حذفی رفت و موفق شد حریفش را ۶ بر ۲ از پای در بیاورد. در این دیدار که در سالن کیخوته شهر سوسیداد رئال برگزار شد، ابتدا شاگردان خوزه ولاسکو با هتریک هامبرتو و یک گل از ریکاردینیهو با ۴ گل از حریف خود پیش افتادند. در ۳ دقیقه مانده به انتهای بازی، امیلو بندیا و دنی مارتین دو گل برای خائن به ثمر رساندند. در اواخر بازی رافائل و ریکاردینیهو (دومین گل) دو گل دیگر برای موویستار به ثمر رساندند تا این تیم با پیروزی ۶ بر ۲ جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در سوپر جام اسپانیا اینترموویستار با یازده قهرمانی و چهار نایب قهرمانی پر افتخارترین تیم مسابقات است. پس از این تیم ال پوزو مورسیا با پنج قهرمانی و سه نایب قهرمانی و کاخاسگوویا با سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی قرار دارند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.