کد خبر : 42756
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 شهریور 1394 - 8:35
-

کشف نخبه ۱۶ ساله فوتسال از دورافتاده‌ترین نقاط کشور/ نخبه‌ها در بانک اطلاعاتی فوتسال

کشف نخبه ۱۶ ساله فوتسال از دورافتاده‌ترین نقاط کشور/ نخبه‌ها در بانک اطلاعاتی فوتسال
مدیر استعدادیابی استان‌های فارس و کهیکیلویه و بویراحمد از کشف نخبه‌های ناشناخته زیر 16سال فوتسال از دورافتاده ترین مناطق استان های فارس و کهکیلویه در اردوی شیراز خبر داد.

مهدی راستگو در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سومین مرحله اردوی استعدادیابی به میزبانی شیراز و حمایت مالی بانک شهر در حالی در شیراز برگزار شد که طی نامه نگاری با هیات های فوتبال استانی و شهرستانی فارس و کهکیلویه برترین استعدادها به شیراز آمدند تا استعدادیاب‌ها آن‌ها را ببینند.

وی افزود: با توجه به این حرکت جدید و ایده آقای ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی امید، سومین مرحله اردوی استعدادیابی با اعتمادی که به ما شد در شیراز انجام و به حمدالله به بهترین نحو انجام شد. جالب اینکه در بین ۱۵نفر انتخابی نهایی فقط ۴نفر از شهر شیراز بودند و مابقی از دور افتاده نقاط دو استان برگزیده شدند.

مدیر استعدادیابی استان‌های فارس و کهیکیلویه و بویراحمد متذکر شد: با وجودی که ما به دنبال شناسایی استعدادهای سال۷۵ به بالا می‌گشتیم، چهار بازیکن کم سن و سال‌تر و با فیزیک عالی و قابلیت بازی با دو پا در این اردو پیدا شدند که حتی یکی از آنها فقط ۱۶سال سن داشت که از دورترین نقاط استان آمده بود و واقعا بی‌نظیر بود.

راستگو ادامه داد: بانک اطلاعاتی استعدادهای فوتسال را با دستور آقای ناظم‌الشریعه در حال تکمیل کردن هستیم و اطلاعات همه شرکت‌کنندگان در اردو را در اختیار داریم تا بعد از این نفرات هم دستمان خالی نباشد. تاکنون در سه منطقه اردوهای استعدادیابی انجام شده و هفت منطقه کشور باقی مانده که برگزاری آن اطلاعات ما را غنی خواهد کرد.

وی در خاتمه با تمجید از بانک شهر به عنوان حامی این اردوی استعدادیابی خاطرنشان کرد: بانک شهر بود که همواره پشتیبان ورزش فارس بوده در این اردو هم ما را تنها نگذاشت و مخصوصا آقای اسدی معاونت اداری-مالی شهرداری شیراز کمک حال ما شدند تا بهترین اردو را در شیراز به انجام برسانیم. برگزاری این اردوها امید را در دل جوانان کشور برای دیده شدن بیشتر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

من دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

آمار الکی
فقط ۴تاش از شیراز هست که عضو تیم شاهد هست
شاهد شیراز

من دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

۳نفر هم از شاگردای سرمربی شاهد شیراز هستن

نام ... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

در شیراز ورزش مرده کم حرف الکی بزنید

نام ... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

موفق باشن

فوتسالس ش پنجشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۳۱

چرا دروغ میگی کدوم استعداد به خدا نمیشد بازیکن تو اینت انتخاب کنی ۱۶ ساله کدومه اگه راست میگه بگید بیارن همه ببینن زندگیتون با دروغ بسته شده …کدوم استعداد یابی مسخره کردن خودشون رو دار و دسته محمد ناظم الشریعه