کد خبر : 42922
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 - 19:32
-

اسدی:شمسایی نمی تواند همزمان سه کار را انجام دهد/ افتخاری ذهن قاعده مند و مدیریتی دارد/باید از شمسایی مراقبت کنیم

اسدی:شمسایی نمی تواند همزمان سه کار را انجام دهد/ افتخاری ذهن قاعده مند و مدیریتی دارد/باید از شمسایی مراقبت کنیم
علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: وضعیت تیم ملی فوتسال روشن است ما با خسوس صحبت کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: وضعیت تیم ملی فوتسال روشن است ما با خسوس صحبت کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه امکان دارد که وحید شمسایی دوباره گزینه سرمربی‌گری تیم ملی شود گفت: چقدر بر یک حرف اصرار دارید؟! اگر می‌خواهید شما را به هیات رئیسه فدراسیون دعوت کنیم تا نظرتان را بگویید. وحید شمسایی بازیکن خیلی بزرگی است اما یک نفر نمی‌تواند سه کار را با هم انجام دهد هم بازیکن باشد و دو جای دیگر هم مربی‌گری کند اصلا مگر می‌شود یک بازیکن سرمربی تیم ملی شود؟ نمی‌شود که ۱۶ بار سراغ یک نفر برویم یا او را رد کنیم. من نمی‌دانم چه اصراری وجود دارد در شرایطی که هیئت رئیسه با حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تأسیسات مخالف است، به این موضوع دامن بزنیم.

اسدی افزود: اگر این کار عقلانی است ما این کار را بکنیم اگر نیست چرا این سوال را می‌کنید؟ من برای شمسایی احترام قائل هستم او یکی از ستاره‌های کشور ماست و نباید او را از دست بدهیم. مثل شمسایی کم پیدا می‌شود و باید از او مراقبت کنیم. اما نباید خیلی عجله کرد باید اجازه بدهیم آن‌ها پخته شوند تا سالیان سال از آن‌ها بهره برداری کنیم.

وی در مورد اینکه اما افتخاری گفته است شمسایی ممکن است گزینه شود گفت: بعید است افتخاری این حرف را زده باشد ایشان ذهن قاعده مند و مدیریتی دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.