کد خبر : 42834
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 - 11:11
-

خجالت‌آور است افتخاری بگوید لغو بازی‌ها، سوتی جابری بوده!/ اعتبارمان زیر سئوال رفت تا در قطر خوش بگذرانند

خجالت‌آور است افتخاری بگوید لغو بازی‌ها، سوتی جابری بوده!/ اعتبارمان زیر سئوال رفت تا در قطر خوش بگذرانند
مرتضی قائدی گفت: خجالت‌آور است که افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال و برای توجیه مسئله بگوید لغو بازی‌ها سوتی جابری بوده و همه چیز با این جمله تمام شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مربی تیم فوتسال امید حفاری گفت: چطور جابری وقت این که دست در برنامه‌های ۲ هفته لیگ‌برتر را ببرد تا یاسین پیشرو  عازم قطر شود را دارد اما اعلام خبر لغو بازی‌ها در اولویت دومش قرار می‌گیرد. با این سهل‌انگاری که امیدوارم عمدی در آن وجود نداشته باشد، حضور ۶ساله حفاری و سکونشینی این تیم در لیگ امید زیر‌ سوال رفت که وی اکنون در قطر خوش‌بگذراند.

مرتضی قائدی با بیان اینکه امیدوارم این اشتباهات سهوی باشد و اولویت‌بندی عمدی حقی را از کسی ضایع نکرده باشد مدعی شد: ماه گذشته نامه‌ای با امضای جابری، دبیر کمیته فوتسال به دستمان رسید که در آن تاریخ دقیق بازی‌های لیگ امید اعلام شده بود با استناد به این نامه از ۱۸روز پیش برنامه‌ریزی‌ها انجام شد تا در تاریخ مقرر در رشت حاضر شویم و در مرحله‌نهایی به مصاف کشاورز قزوین برویم، حتی در این بین به زمان اعلام رای کمیته انضباطی هم توجه داشتیم و با مسئولان کمیته فوتسال تماس گرفتیم تا حتمی‌بودن برنامه مشخص شود.

وی ادامه داد: با تمام این تفاسیر به راحتی و زمانی که بازیکنان ما در رشت حضور دارند خبر از لغو رقابت می‌دهند و جالب این جاست که میزبان و تیم قزوینی زودتر از ما در جریان موضوع بوده‌اند و تنها حفاری باید متضرر می‌شد. حتی تیم ما در رشت هم تمرینات خود را پیگیری کرد و زمانی که همه چیز آماده برگزاری رقابت بود خبر لغو بازی‌ها به ما رسید.

مربی امید حفاری افزود: همین امر تیم و بازیکنانم را از هم پاشید تا بازیکنانی که با هزار امید ۸ ماه در هوایی گرم اهواز تمرین کردند، امروز با حالی افسرده در اتاقهای هتل خود را حبس کنند. تمام این بازیکنان برای روزهای بعد از بازی برنامه‌ریزی کرده بودند اما حالا همه‌چیز نقش‌بر‌آب شد.

وی تاکید کرد: هر کاری می‌کنم که با اتفاق پیش‌آمده کنار بیایم، نمی‌توانم مگر می‌شود نیمی از تیم بزرگسالان در دست من باشد و در دو طرف کشور هیچ‌یک از بازیکنان نتوانند تمرینات حرفه‌ای خود را به دلیل کمبود مهره برگزار کنند؟ چه کسی پاسخگوی این بی‌سر‌وسامانی‌هاست؟ برای محترم‌شمردن و تبعیت از کمیته فوتسال نیازی به خسته‌نباشید نداریم اما نباید تبدیل به توسری‌خوری مسئولان شویم.

منبع: YJC

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی سه شنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

بیشتر از این از این آقایون نمیشه انتظار داشت مشتی آدم بی مسوولیت توی اون خراب شده فدراسیون هستن که هیچ چیزی واسشون مهم نیست و به راحتی از این مسئله رد شدن

اهوازی سه شنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

]چی شنیدم …..مربی…ازکی تاحالا پیمانکار مربی میشه

اره سه شنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

اقا رشتی ها با امتیازهایی که به اقا دادن میزبانی گرفتن ورشت تیمش درگیر لیگ دسته دو بزرگسالان کشور بود و امادگی بازی تو این مسابقات رو نداشت .واسه همین اقای شیخ شعربافان مدیر عامل تیم رشت طی نامه ای تقاضای تعویق بازی رو میکنه و اقا جابری هم فرصت رو مغتنم میشمره .رشت با تیم شهدای جلین رفت و برگشت بازی کرد و فرصت اماده سازی امید هارو نداشت چون ۵ تا تو بزرگا بازی میکردن .هر انگشت اقا درودیان کار ده تا جابری رو میکنه من تاسف میخورم چرا فوتسالیا تو کار نیستن .جابری میخاد لیگ های پایه رو نابود کنه والسلام

رضا اهواز سه شنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

کی گفته این مربی ، این تدارکات ….. اب میده دست بچه ها ، مربی تیم یعقوب مراغی …. این اقا الکی میخواد خودش گنده کنه

نام ... چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۲۱

تو که حتمن درحسرت همون آب دادن دست بازیکنا هستی

اهوازی فهیم چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۲۴

هرکی دلسوزهستش برای تیم امید بیاد نظر بده خصومت شخصیتونو بذارید برای بعد

نام ... چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

سلام کل فدراسیون بی برنامه است آقای قاعدی هم یکی از زحمتکشان خوزستان می باشد

مرتضی پنجشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۱۷

آقای جابری همه کاراش با برنامه ریزیه