کد خبر : 43313
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 16:05
-

سلیمانی: آماده کسب عنوان قهرمانی آسیا هستیم

سلیمانی: آماده کسب عنوان قهرمانی آسیا هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی گفت: آخرین اردوی آماده سازی این تیم فردا ( یکشنبه ) آغاز می شود و تا ۲۷ شهریورماه که زمان اعزام تیم به مالزی است ، ادامه دارد. وی هدف از برگزاری آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی را مرور تاکتیک ها و حفظ آمادگی بازیکنان اعلام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی گفت: آخرین اردوی آماده سازی این تیم فردا ( یکشنبه ) آغاز می شود و تا ۲۷ شهریورماه که زمان اعزام تیم به مالزی است ، ادامه دارد.
وی هدف از برگزاری آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی را مرور تاکتیک ها و حفظ آمادگی بازیکنان اعلام کرد و افزود : هم اکنون این تیم به بالاترین سطح آمادگی رسیده است و همه فوتسالیست ها از نظر روحی، روانی و شرایط فیزیکی و فنی در وضعیت خیلی خوب قرار دارند.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان خاطرنشان کرد: شانس ایران برای کسب عنوان قهرمانی زیاد است زیرا ما جزو بهترین های آسیا هستیم و در صورتی که بازیکنان ما بتوانند با تمرکز بیشتر و کم اشتباه بازی کنند می توانند عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند.
سلیمانی در پاسخ به این سوال که گفته شده اعزام تیم ملی فوتسال زنان به جام جهانی کوچک منوط به نتیجه تیم در رقابت های قهرمانی است ، گفت: در این مورد مطلبی نشنیده ام و در حال حاضر می خواهم روی آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرکز کنم اما با توجه به این که تیم زنان فرصت زیادی برای حضور در دیدار تدارکاتی یا دیدارهای دوستانه را ندارد ، بهتر است تا حد امکان فرصت حضور تیم ملی در مسابقات مختلف فراهم شود.
سلیمانی گفت: در حوزه ورزش های تیمی و توپی زنان ، فوتسال یکی از بهترین ورزش هاست و ما در رقابت های پیش رو ثابت می کنیم که جایگاه نایب قهرمانی آسیا بر حسب اتفاق سهم تیم زنان ایران نشده است و ما توانایی تکرار چنین عناوینی را داریم .
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان در مورد وضعیت سلامتی بازیکنان نیز گفت: خوشبختانه مشکل جدی در این خصوص نداریم و جز یکی دوتا کشیدگی عضلات که آنان نیز تمرینات خود را زیر نظر پزشک تیم پیگیری می کنند در شرایط بسیار خوبی قرار داریم .
وی در پاسخ به این سوال که نیلوفر اردلانی بازیکن با سابقه تیم ملی فوتسال زنان که پس از مدت ها بازهم در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته بود، چرا باردیگر از تیم کنار گذشته شده است ، گفت: این بازیکن یکی از خوش تکنیک ترین و فنی ترین بازیکنان تیم ملی و از انگیزه و روحیه بسیار بالایی برخوردار است .کادر فنی این بازیکن را کنار نگذاشته بلکه وی به دلیل مشکلات شخصی از همکاری با تیم ملی خودداری کرده است .
نغمه مرادی، فرزانه توسلی، اعظم آخوندی، طاهره مهدی پور، سحر پاپی، سارا شیربیگی، زهره میثمی، فرشته کریمی، سپیده زرین راد، سهیلا ملمولی، نسیمه غلامی، مهسا نظری، فهیمه زارعی و فاطمه اعتدادی ۱۴ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان هستند که در پایان این اردو راهی مالزی می شوند.
تیم ملی فوتسال زنان ایران ۲۷ شهریور ماه به مالزی سفر می کند.
برنامه تیم ملی فوتسال زنان ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها به شرح زیر است :
۳۰ شهریورماه / ایران – هنگ کنگ
۳۱ شهریورماه / ایران – ازبکستان
یکم مهرماه / ایران مالزی
تیم ملی فوتسال زنان کشورمان با تیم های هنگ کنگ ، ازبکستان و مالزی همگروه است و درگروه دوم نیز تیم های ژاپن ، چین ، تایلند و ویتنام با یکدیگر دیدار خواهند داشت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.