کد خبر : 43297
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 11:50
-

ناظم الشریعه:مشکلی با حضور موقت در تیم ملی ندارم/ هر کس سرمربی شد باید از او حمایت شود

ناظم الشریعه:مشکلی با حضور موقت در تیم ملی ندارم/ هر کس سرمربی شد باید از او حمایت شود
محمد ناظم الشریعه در حالی انتخاب خود را به عنوان سرمربی موقت تیم ملی رد می‌کند که گفته‌هایش حاکی از آن است برنامه ریزی کاملی برای تیم ملی تا آغاز جام ملت‌های آسیا انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم امید فوتسال ایران درباره انتخاب سرمربی تیم ملی، گفت: امروز (شنبه) جلسه‌ای با حضور افتخاری و کفاشیان برگزار می‌شود که از گزینه‌های موجود یک نفر را انتخاب می‌کنند. با من، وحید شمسایی و حسین شمس نیز صحبت کرده‌اند، گزینه هایی دیگری هم وجود دارد اما انتخاب نهایی انجام نشده است که این اتفاق امروز می‌افتد.

ناظم الشریعه درباره انتخابش به عنوان سرمربی موقت تیم ملی تا پایان لیگ اظهار کرد: چنین چیزی نیست و اگر هم این اتفاق بیفتد، مخالفتی ندارم. با اینکه در تیم امید مشغول هستم به خاطر کمک به تیم ملی این سمت را قبول می‌کنم که در حال حاضر آن مهم‌تر است.

با توجه به تعلل در انتخاب سرمربی و زمان کم باقی مانده برای آماده‌سازی تیم تا جام ملت‌های آسیا، وی معتقد است: از این که در حال از دست دادن وقت هستیم شکی آن نیست. از زمان مورد نظر دور شده‌ایم و باید یک انتخاب درست انجام شود. طوری نباشد که دو ماه دیگر مجبور به تغییر آن باشیم. در نهایت هم هر کسی که سرمربی تیم شد باید از او حمایت شود.

وی در ارتباط با آماده‌سازی تیم گفت: هرچند آماده سازی برای تیم دیر شده است اما دو بازی تدارکاتی مهم با تیم‌های ایتالیا و روسیه پیش‌رو داریم. این تیمها، تیم‌های خوبی هستند با دو فوتبال متفاوت و در رتبه بالایی در رنکینگ جهانی قرار دارند. در این بازی‌ها می‌توانیم متوجه شویم که تیم ما در چه سطحی قرار دارد. نباید دو، سه ماه باقی مانده برای جام ملت‌های آسیا را از دست بدهیم.

سرمربی تیم امید افزود: یک ماه پس از پایان نیم فصل بازیکنان انتخاب شده برای تیم ملی را در اختیار داریم و با آنها تمرین خواهیم کرد. پس از آن باید بازیکنان را در چند دور کنار هم جمع کنیم، مخصوصا بازیکنان آماده در لیگ را که آن‌ها نیز چشم به حضور در تیم ملی دارند. در فرصت‌های موجود ۳، ۴ بار با برگزاری اردوهای ۲، ۳ روزه بازیکنان را هماهنگ‌تر می‌کنیم.

وی در پایان گفت: اگر من سرمربی تیم ملی بودم که هیچ اما اگر هم کسی دیگر بود من مشکلی ندارم. باری که بر زمین مانده است را باید برداشت وگرنه من در تیم ملی امید هستم و کار خود را انجام می‌دهم. تیم ملی آینده مملکت ماست و همه باید به آن کمک کنند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مطلع شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

حکایتی شده واسه خودش این آقای ناظم الشریعه
تو یکسال گذشته هر کسی کاندید سر مربیگری تیم ملی شده این آقا خودشو وسط انداخته که یا کمکش بشه یا مثل گرگ نشسته تا اون نیاد ایشونو بکنن سرمربی
عزیزم جانم دلبندم تو این یکسال گذشته اصلا قرارداد داشتی که اینجوری خودتو آویزون کردی
قدیما یه ضرب المثل بود که میگفت یارو رو تو ده راه نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت
خدا وکیلی خیلی رو میخواد با اون همه سوتی که دادی بازم حرف از مربیگری میزنی

دادا شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

بابا ظاهرا اگر به تو بگن تدارکات تیم ملى هم باش میگى باشه چون فقط میخواى تو تیم ملى باشى این یعنى چى ؟؟!! مگه تو این مملکت کم مربى داریم که بیان سراغ !! تو براى مربیگرى تیم ملى تو اصلا در حد تیم جوانان هم نیستى

اهوازی شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

اقای مطلع لطف کن به جای صحبت کردن در مورد بزرگترت ، اون گندی که به ملی حفاری زدی پاک کن ، ۲ , لطف کن شما حرفی داری در مورد باشگاهها بنویس هنوز .در حد ملی نیستی ، عزت زیاد

شیرازی شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴

ناظم الشریعه حرف دلتو خودت بزن نه به اسم دیگران تاحالا ندیده بودم کسی ازخورش اینجوری دفاع کنه

رضا داوودی شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

مهندس ناظم الشریعه شما معمار فوتسال ایرانی ، تیم ملی حق شماست

تماشاگر شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

از پایگاه خبری خواهش میکنم برای اینکه این دوستان متوجه بشن که

اقا ناظم چه مربی موفقی بوده رزومه آقا ناظم رو بزنه . ممنون