کد خبر : 43338
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 10:55
-

معادله چندمجهولی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال!/ آقای رئیس! موعد مقرر هم گذشت؛ به خودتان بیایید!

معادله چندمجهولی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال!/ آقای رئیس! موعد مقرر هم گذشت؛ به خودتان بیایید!
مثل اینکه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پیچیده‌تر از حل معادله چندمجهولی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران از دی‌ماه سال گذشته بدون سرمربی شده است و همچنان پس از گذشت ۹ ماه هنوز وضعیت نیمکت تیم ملی مشخص نشده است. هر روز آقایان امروز و فردا می‌کنند تا سرمربی را معرفی کنند اما گویا هنوز برای آقایان فردای معرفی سرمربی نشده است!

طبق آخرین اظهارات سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال قرار بود روز شنبه گزینه داخلی به هیأت رئیسه معرفی شود اما شاید آن‌چیزی که می‌شد از قبل هم پیش‌بینی کرد این بود که سرمربی در روز مقرر معرفی نخواهد شد.

طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد مسئولان قصد دارند هدایت تیم ملی را به ناظم‌الشریعه بسپارند البته در کنار او قرار است علی صانعی به عنوان مدیرفنی تیم ملی معرفی شود، اما گویا یک مسئله‌ای در این میان وجود دارد که باعث شده معرفی کادرفنی به تعویق بیفتد. مسئله‌ای که شاید آقای رئیس را دو به شک کرده است. به نظر می‌رسد کارشناسان و بازیکنان با چنین کادری موافق نیستند.

به هرحال انتخاب سرمربی تیم ملی به یک معادله چندمجهولی تبدیل شده است و شاید از آن هم دشوارتر! پازلی که تکه‌های زیادی دارد و هنوز هیچ یک از آنها کنار یکدیگر قرار نگرفته است. جام ملت‌های اسیا بهمن‌ماه آغاز خواهد شد اما هنوز تیم ملی ما سرمربی خود را نشناخته است.

آقای رئیس اعتقاد دارد که زمان برگزاری مسابقات لیگ تیم ملی نیاز به سرمربی ندارد؛ هرچند که این جمله جای نقد دارد اما اگر همان‌طور هم بخواهیم کار را پیش ببریم باز دچار مشکل شده‌ایم. چرا که قرار بود تمرینات تیم ملی از ۲۱ شهریورماه آغاز شود که به علت عدم انتخاب سرمربی این اردو شروع نشده است. اقای رئیس موعد مقرر هم فرا رسید اما ما همچنان اندر خم یک کوچه هستیم؛ آیا بهتر نیست به خودتان بیایید و زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص کنید؟!

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.