کد خبر : 43420
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 11:47
-

تاسیسات به جای تیم ملی به ایتالیا نمی رود/ ناظم الشریعه به عنوان نفر دوم مطرح است!

تاسیسات به جای تیم ملی به ایتالیا نمی رود/ ناظم الشریعه به عنوان نفر دوم مطرح است!
رئیس کمیته فوتسال گفت: ما کادر فنی تیم ملی فوتسال شامل سرمربی، دو دستیار و مربی بدنساز را به کفاشیان معرفی کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدرضا افتخاری در خصوص اینکه گفته می‌شود محمد ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال به علی کفاشیان معرفی شده است، اظهار داشت: ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی خیر بلکه به عنوان نفر دوم جزء گزینه‌های ما بود. من ۴ نفر شامل یک سرمربی،‌دو دستیار و یک مربی بدنساز روز شنبه به کفاشیان معرفی کردم که با توجه به اینکه او در تهران حضور نداشت قرار است او امروز اسامی را مورد بررسی قرار دهد و تأییدیه نهایی را در این زمینه به ما بدهد.

وی در مورد لغو اردوی تیم ملی که قرار بوده از روز شنبه آغاز شود، تصریح کرد: سرمربیان تیم ملی در صورت تأیید علی کفاشیان از فردا صبح کار خود را آغاز خواهد کرد و برنامه‌شان را به ما می‌دهند تا ما اردوهای تیم ملی را در نظر بگیریم. به هر حال انتخاب کادر فنی به راحتی نیست و باید پس از بررسی‌های دقیق این کار را انجام بدهیم.

رئیس کمیته فوتسال تصریح کرد: شاید حساسیت‌ها ارتباطی به کادر فنی نداشته باشد بلکه باید بسیار دقیق و سنجیده شده برنامه‌ها را پیش ببریم. هم‌اکنون ما درگیر رقابت‌های لیگ برتر هستیم و مربیان هم عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارند. پس از اینکه مربیان تیم ملی برنامه‌های خود را به ما دادند آن را عملی خواهیم کرد.

افتخاری در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است تیم تأسیسات به جای تیم ملی مقابل روسیه و ایتالیا بازی کند تصریح کرد: چنین چیزی وجود ندارد و تیم ملی به مصاف روسیه و ایتالیا خواهد رفت. به احتمال فراوان هم بازی ایران و روسیه در ارومیه برگزار خواهد شد. این بازی ۱۸ و ۱۹ مهرماه انجام می‌شود و پس از آن بازی با ایتالیا را در برنامه تیم ملی خواهیم داشت.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.