کد خبر : 43503
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 14:45
-

واکنش ملی پوش فوتسال به جوسازی رسانه های بیگانه

واکنش ملی پوش فوتسال به جوسازی رسانه های بیگانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان ضمن ابراز ناراحتی از سوءاستفاده رسانه های ضدانقلاب از موضوع عدم همراهی وی با تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در جام ملت‌های آسیا، گفت: من یک زن مسلمان ایرانی هستم و مساله عدم حضورم در این رقابت‌ها کاملا شخصی و خانوادگی است و ربطی به سایر مسائل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان ضمن ابراز ناراحتی از سوءاستفاده رسانه های ضدانقلاب از موضوع عدم همراهی وی با تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در جام ملت‌های آسیا، گفت: من یک زن مسلمان ایرانی هستم و مساله عدم حضورم در این رقابت‌ها کاملا شخصی و خانوادگی است و ربطی به سایر مسائل ندارد.

اردلان افزود: برای رسانه‌های بیگانه خیلی متاسفم که از یک موضوع کاملا شخصی، بهره برداری سیاسی کرده اند و آن را دستاویزی برای حمله به نظام و باورهای سرزمینم قرار داده اند؛ من فقط مشکلم را مطرح کردم و خواستم راه‌حلی برای آن پیدا کنم و اصلا این موضوع ربطی به غریبه‌ها ندارد که بخواهند در این مورد نظر بدهند.

این بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: برای رسانه‌های معاند که اینگونه از مشکل من سوءاستفاده کردند، تاسف می‌خورم. من به عنوان یک زن مسلمان ایرانی، سرباز تیم ملی کشورم هستم و امیدوارم که این رسانه‌ها دست از شیطنت خود بردارند.

اردلان به دلیل مشکلات خانوداگی و مخالفت همسرش نتوانست در جام ملت های آسیا حضور داشته باشد که این موضوع با سوءاستفاده جریان‌های ضدانقلاب تبدیل به حربه ای برای حمله رسانه های بیگانه به باورهای دینی و ملی مردم ایران شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

واقعا باید آفرین گفت….

Mohammed چهارشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۰۸

In harekat zaefe yek jamehra miresanad.
Inham yekno bardeh bazshodeh.
Vaghty eatemad nist tars alamate margast.