کد خبر : 43570
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 9:26
دسته‌بندی نشده
-

تقسیم پست ها بین کمیته فنی و کمیته فوتسال

تقسیم پست ها بین کمیته فنی و کمیته فوتسال
نكته قابل تامل قسمت شدن پست‌هاي مختلف كادر فني و مديريتي تيم ملي فوتسال بين گزينه‌هاي كميته فوتسال و كميته فني و توسعه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بالاخره حرف و حدیث‌ها درباره بلاتکلیفی پرافتخارترین تیم فوتسال تاریخ آسیا با انتخاب سرمربی برای این تیم به پایان رسید. بعد از جدایی خسوس کاندلاس از تیم ملی، فدراسیون فوتبال مدت‌ها با گزینه‌های مختلف برای جانشینی این مربی مذاکره کرد. در نهایت اما بعد از اینکه خسوس پیشنهاد بازگشت به ایران را رد کرد، باشگاه تاسیسات دریایی با حضور شمسایی در تیم ملی مخالفت کرد، کارشناسان با بازگشت حسین شمس مخالفت کردند، دستیار سرمربی اسپانیایی سابق فوتسال ایران، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب و معرفی شد.
نکته قابل تامل قسمت شدن پست‌های مختلف کادر فنی و مدیریتی تیم ملی فوتسال بین گزینه‌های کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه بود.

بدون هیچ تردیدی در روزهایی که سیدرضا افتخاری رییس کمیته فوتسال به تشکیل کمیته فنی اصرار و پافشاری داشت، روزی را نمی‌دید که مجبور شود به خاطر اختلاف با عباس ترابیان رییس کمیته فنی از سمت خود استعفا دهد و برای انتخاب سرمربی تیم ملی با رییس پیشین کمیته فوتسال وارد جنگ قدرت‌ شود. اما این اتفاق رخ داد و تیم ملی فوتسال ایران هم در تمام ماه‌های گذشته که تمریناتش تعطیل بود و برنامه‌های آماده‌سازی‌اش نامعلوم، قربانی اختلافات دو مدیری شد که هیچ‌وقت حاضر نشدند با هم از همان اول به تفاهم برسند و هرکدام ساز خود را برای تعیین سرنوشت تیم ملی فوتسال ایران می‌زدند. افتخاری بعد از اینکه دید شرایط در حال حاضر برای حضور شمسایی در تیم ملی فراهم نیست، تمام گزینه‌های کمیته فنی را برای جانشینی خسوس وتو کرد و حاضر به توافق با این مربی اسپانیایی که مدت‌ها قبل توسط ترابیان به فوتسال ایران آمد نشد. در نهایت هم هدایت تیم ملی را به محمدناظم‌الشریعه داد. نکته قابل توجه این است که علی صانعی سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و عضو کمیته فنی و توسعه، به عنوان مدیرفنی تیم ملی فوتسال انتخاب شد.

تیم ملی با این ترکیب فعلا به حیات خود ادامه خواهد داد تا در پایان فصل، سناریویی که از چند وقت قبل توسط دست‌اندرکاران فوتسال ایران طراحی شده است، اجرایی شود.
منبع:اعتماد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.