کد خبر : 43587
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 10:34
-

صالح:دیگر نمی توان با روش ها و دیدگاه های قدیمی و سنتی موفق بود/ناظم الشریعه می تواند فوتسال را نجات دهد

صالح:دیگر نمی توان با روش ها و دیدگاه های قدیمی و سنتی موفق بود/ناظم الشریعه می تواند فوتسال را نجات دهد
ناصر صالح مربی اسبق تیم ملی فوتسال با آرزوی موفقیت برای سرمربی جدید تیم ملی گفت : امیدوارم ناظم الشریعه با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تجربیات علی صانعی بتواند فوتسال ایران را از شرایط کنونی نجات دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح مربی اسبق تیم ملی فوتسال با آرزوی موفقیت برای سرمربی جدید تیم ملی گفت : امیدوارم ناظم الشریعه با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تجربیات علی صانعی بتواند فوتسال ایران را از شرایط کنونی نجات دهد.
وی خاطرنشان کرد : باید نگرش فوتسال ایران تغییر کند.دیگر نمی توان با روش ها و دیدگاه های قدیمی و سنتی در فوتسال موفق بود.
وی ادامه داد : سرعت، تمرکز در دفاع و دقت، سه ویژگی مهم در فوتسال مدرن امروزی است که باید چنین تفکرات و ایده هایی به تیم ملی فوتسال ایران تزریق شود تا این تیم بتواند نتایج قابل قبولی را در جام ملت های آسیا و جام جهانی به دست آورد.
صالح در مورد وضعیت خود برای حضور در تیم ملی فوتسال کره جنوبی افزود : کره ای ها ۱۰ روز قبل با ارسال نامه ای، خواستار جذب یک مترجم از فدراسیون فوتبال شده بودند که این موضوع در کمیته فنی فوتسال بررسی و مترجمی به طرف مقابل معرفی شده است.
وی خاطر نشان کرد : در صورت موافقت کره ای ها، اوایل مهرماه راهی سئول خواهم شد تا تیم ملی این کشور را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده کنم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.