کد خبر : 43786
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 9:17
-

هفته آینده اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام می شود

هفته آینده اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام می شود
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: پس از مشخص شدن نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال، اسامی بازیکنان تیم ملی در هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه شامگاه جمعه در حاشیه دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و تأسیسات دریایی تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که این مسابقه یکی از مسابقات بسیار خوب لیگ به شمار می‌رفت زیرا دو تیم مدعی و پرمهره مقابل یکدیگر بازی کردند و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه نیمه نخست بازی به دلیل استرس بازیکنان از کیفیت چندانی برخوردار نبود، افزود: در نیمه دوم، بازیکنان گیتی‌پسند با انگیزه خود مقابل تأسیسات دریایی بهتر ظاهر شدند و در نهایت پیروزی مسابقه را از آن خود کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه برای معرفی قهرمان لیگ برتر فوتسال کمی زود است، بیان داشت: در حال حاضر تأسیسات دریایی تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود اما به هر حال بازیکنان این تیم به خاطر استرس نتوانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: قرار است بازیکنان تیم ملی فوتسال هفته آینده معرفی شوند و اردوی تیم ملی فوتسال به احتمال فراوان روز ۱۴ مهر برگزار می شود.

ناظم‌الشریعه افزود: با توجه به نزدیک بودن فاصله بازی‌های تیم‌های مختلف لیگ برتر، نمی‌خواهیم حق کسی ضایع شود و باشگاه‌ها باید به رویه خود ادامه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.