کد خبر : 44162
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394 - 10:05
-

کفاشیان: امیدوارم تیم ملی فوتسال بانوان نایب قهرمانی خود را تکرار کند

کفاشیان: امیدوارم تیم ملی فوتسال بانوان نایب قهرمانی خود را تکرار کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم ملی فوتسال بانوان در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند. علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال که شب گذشته تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان را زیر نظر داشت، گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم ملی فوتسال بانوان در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال که شب گذشته تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان را زیر نظر داشت، گفت: خوشبختانه بچه ها روحیه خیلی خوبی دارند و امیدوارم عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشند. این تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیهای دوستانه مختلفی را برگزار کرده است. چند دیدار تدارکاتی با ازبکستان داشته و در تورنمنت روسیه نیز شرکت کرده است. معتقدم تیم آماده ای را برای این مسابقات اعزام کرده ایم.
وی در ادامه بیان کرد: تمرینات تیمهای ژاپن، تایلند و چند تیم دیگر را هم دیده ام. تمامی تیم ها خوب هستند و تیم ایران هم تمرینات با انرژی و خوبی را پشت سر گذاشته است.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره میزبانی مالزی گفت: این کشور میزبانی خوبی دارد و فعالیتهای خوبی را پشت سر گذاشته است. اسکان تیم ها، شرایط آب و هوا و تغذیه بسیار مناسب است و امیدوارم بازیهای خوبی را از تمامی تیمها شاهد باشیم.
رییس فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی فوتسال بانوان ایران نایب قهرمانی خود را تکرار کند. چرا که تیم های خوبی در این دوره از بازیها هستند و باید بازیکنان با اعتماد به نفس بالا عمل کنند تا بتوانیم نتیجه موفقی بگیریم. ضمن اینکه رقیبان سخت ماتیم های ژاپن و تایلند بوده و بازی سختی را با این دو تیم خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.