کد خبر : 44166
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394 - 10:03
-

حضور رئیس فدراسیون بر سر تمرینات تیم ملی بانوان

حضور رئیس فدراسیون بر سر تمرینات تیم ملی بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز با حضور در سالن برگزاری اولین دوره از رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، با ملی پوشان دیدار و گفتگو کرد. با برگزاری اولین دوره رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا به میزبانی مالزی،علی کفاشیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال آسیا در این دوره از بازیها حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز با حضور در سالن برگزاری اولین دوره از رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، با ملی پوشان دیدار و گفتگو کرد.
با برگزاری اولین دوره رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا به میزبانی مالزی،علی کفاشیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال آسیا در این دوره از بازیها حضور داشته و عملکرد تیم های شرکت کننده و میزبان را ارزیابی خواهد کرد.
گفتنی است، رئیس فدراسیون فوتبال ایران از روز گذشته تمرینات تیم های ژاپن، تایلند، چین را نظاره گر بوده و امروز نیز تمرین تیم ملی ایران را زیر نظر داشت.
پس از پایان تمرین؛ علی کفاشیان در جمع ملی پوشان حاضر شد و گفت: از شما به خاطر تلاشتان تشکر می کنم و امیدوارم در بازیهای پیش رو موفق باشید. از اینکه با انگیزه و تلاش بالا تمرینات خود را برای دفاع از عنوان نایب قهرمانی و کسب موفقیت های بیشتر به کار می گیرید، تشکر می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.