کد خبر : 44252
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394 - 18:37
-

نجاریان: با پتانسیل امسال،می توانیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم/ هر تیمی هوادار داشته باشد از این نعمت بهره می برد

نجاریان: با پتانسیل امسال،می توانیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم/ هر تیمی هوادار داشته باشد از این نعمت بهره می برد
مدیرعامل شهروند ساری اظهار کرد تیمی نبسته است که در انتهای جدول دست و پا بزنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری در خصوص اوضاع شهروند و نتایج تیمش با ما گفتگو کرد.

سعید نجاریان در خصوص برد تیمش مقابل یاسین پیشرو قم اظهار کرد:بازی این هفته برای ما از حساسیت خاصی برخوردار بود. پس از اینکه نتوانستیم چند هفته نتایج خوبی بگیریم، در هفته گذشته به یک برد خوب و روحیه بخش مقابل منصوری قرچک رسیدیم و این برد کمک شایانی به مجموعه شهروند ساری کرد. برخی نتایج می تواند اوضاع تیم را دگرگون کند و نتیجه دیدار قرچک موجب شد تیم ما با یک روحیه مناسب مقابل یاسین پیشرو ظاهر شود و با حمایت هواداران همیشگی خودمان که هیچوقت ما را تنها نگذاشته اند، توانستیم با نمایشی خوب این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

نجاریان با مثبت دانستن شرایط شهروند، در پاسخ به این سوال که امسال چه جایگاهی را برای تیمش پیش بینی می کند، اذعان کرد: ببینید بنده امسال تیمی نبسته ام که باز هم در ته جدول دست و پا بزنیم و تیمی داریم که بتوانیم رتبه های بالای جدول را کسب کنیم. به هرحال اگر با این پتانسیل کمی دقت کرده و اشتباهاتمان را کم کنیم، می توانیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه قبل از دیدار مقابل یاسین پیشرو به بازیکنانش پاداش داده است، اضافه کرد: پیش از دیدار هفته دهم برابر یاسین پیشرو قم، برای ایجاد انگیزه و قدردانی از بازیکنان بخاطر برد ارزشمندی که در قرچک کسب کردیم، به هر کدام از بازیکنان تیم یک عدد ربع سکه پاداش داده شد.

مدیرعامل با سابقه شهروند در خصوص اعتراض مهدی غیاثی سرمربی یاسین پیشرو قم نسبت به جو سالن مسابقه اظهار داشت: در نیمه نخست که همه دیدند جریان داوری به ضرر ما بود و نماینده فدراسیون و ناظر داوری هم به این مسئله اذعان داشت خصوصا خطای ثانیه های پایانی نیمه اول که داور برای تیم ما نگرفت و به بازیکن ما کارت نشان داد درحالیکه این صحنه می توانست موجبات گل دوم تیم ما را فراهم کند اما با عدم اعلام خطا همان توپ در برگشت وارد دروازه ما شد. در کل جریان داوری در نیمه نخست به ضرر ما بود. در نیمه دوم داوری در جریان بازی تاثیرگذار نبود. به هر حال آقای غیاثی که تجربه زیادی در لیگ برتر دارند، خوب می دانند تیمی که طرفداران زیادی داشته باشد، به هر حال از وجود تماشاگرانش بهره می برد. زمانی که گل دوم را از قمی ها دریافت کردیم، یک دقیقه وقت باقی مانده بود، دیدید که ۵ هزار هوادار ما به صورت سرپا تیمشان را مورد تشویق قرار دادند و این مورد روحیه کل تیم را چند برابر کرد و ما از این تشویق ها استفاده می کنیم زیرا در بالا بردن روحیه تیمی ما تاثیر بسزایی دارد. ضمنا اگر فشار هواداران روی داوری بود، حداقل ۳ پنالتی نقطه دوم می بایست برای ما اعلام می کردند زیرا تیم حریف ۸ دقیقه و ۴۰ ثانیه پنج خطا بود و در این مدت چندین خطا صورت گرفت که داور می توانست آنها را اعلام کند ولی به هر حال چنین تصمیمی نگرفت. آن پنالتی نقطه دومی هم که برایمان گرفته شد، به اوت رفت. ما در جریان بازی به گل رسیدیم و این گل در ثانیه های پایانی به ثمر رسید و طبیعتا برای تیم بازنده پذیرش گل در ثانیه های پایانی سخت خواهد بود همانگونه که تیم حریف در ۱ دقیقه پایانی به گل رسید و مسئله خاصی اتفاق نیفتاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید-شهروند دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

برد واقعا شیرین بود مخصوصا وقتی اون شلوغ بازیای کادر فنی قم یادم میوفته واقعا خجالت داره
درضمن درسته بدون ایمان و عماد خوب نتیجه گرفتیم ولی چرا خبری ازشون نیست

ساروی دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

اقای نجاریان به جای این حرفا پول بچه ها رو بده بخدا پول مردم خوردن نداره نیم فصل داره تموم میشه ۱۵درصد پول بچه ها رو دادی بچه ها دم شما گرم که با این بی پولی این نتایج خوب رو گرفتین خودم توی سالن بودم و دیدم که چطور با جون و دل بازی کردین

ساروی دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

داوری انصافا عالی بود.ازین داو,اروبفرستین ساری شجاع. ونترس

ناشناس سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۰۴

آقای نجاریان عزیز من کجا سرمربی قم سابقه زیادی تو لیگ برتر داره لطفا نسبت به اطلاعات خودتون مصاحبه درست انجام بدین .ولی ایشون توحاشیه قم حق الانصاف نقش بسزائی دارندوخواهندداشت ولی بایدحق روگفت ازنظرفنی آقای غیاثی خیلی ضعیف هستندوتوحدلیگ برترنیستند.

ساری سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

مجید_شهروند کادر فنی عادت کردن زمانی که بازیکنا مشکل دارن بگن مصدوم هستن.محمد کرد مشکل داشت می گفتن مصدومه حالا که اومد ایمان و عماد مصدوم شدن.اگه واقعا مصدوم هستن این نشون میده تمرینات مربی غیر حرفه ایه اگر هم مصدوم نباشن نشون میده مربی عادت داره هر بار با یه بازیکن یا چند بازیکن مشکل داره.
فصل قبل هم دیدیم که آقای ابطحی یا با ارش خلیل پور و علی علی رضایی مشکل داشت یا با حمید سالاری و احمد دستیاران که حمید و ارش و علی علی رضایی قرار دادشون تمدید نشدو بجاشون محمود لطفی داره بازی میکنه که فقط بلده بزنه زیر توپ چون به فوتبال هم علاقه زیادی داره و چشمه هایی از تکنیک های فوتبال خودشو تو سالن به معرض نمایش میزاره آقای ابطحی هم فوتبالیست بوده و نشون داده علاقه زیادی به فوتبالیستا داره که از عماد استفاده نمیکنه.