کد خبر : 44425
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 - 9:34
-

صعود قزاق‌ها با آتش‌بار

صعود قزاق‌ها با آتش‌بار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دور برگشت مرحله پلی‌آف جام ملت‌های اروپا شب گذشته برگزار شد و چهره ۴ تیم آخر صعود کننده به بلگراد مشخص شد. * صعود قزاق‌ها با آتش‌بار (دیدار رفت ۵ بر ۰ قزاقستان): قزاق‌ها کم‌کم دارند خود را به عنوان یک قدرت در قاره سبز معرفی ‌می‌کنند. این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دور برگشت مرحله پلی‌آف جام ملت‌های اروپا شب گذشته برگزار شد و چهره ۴ تیم آخر صعود کننده به بلگراد مشخص شد.

* صعود قزاق‌ها با آتش‌بار (دیدار رفت ۵ بر ۰ قزاقستان):

قزاق‌ها کم‌کم دارند خود را به عنوان یک قدرت در قاره سبز معرفی ‌می‌کنند. این تیم که از بازیکنان برزیلی در ترکیب خود سود می‌برد همچون دیدار رفت با نتیجه‌ای پرگل حریف خود را شکست داد. این دیدار در سالن بالوآن شولاک شهر آلماتی برگزار شد و طی آن قزاق‌ها موفق شدند ۴ بر ۰ به پیروزی دست پیدا کنند. لئونادرو دا روسا مندوسا (لئو)، چنگیز یسنامانوف، پاول تاکو و داگلاس جونیور در این دیدار برای قراقستان گل‌زنی کردند. بدین ترتیب قزاقستان با پیروزی در مجموع ۹ بر۰ برای نخستین بار به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا صعود کرد. جالب است بدانید قزاقستان پیش از این ۳ دوره در جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی را در کارنامه خود دارد.

* چک، هشتمین حضور پیاپی در مرحله نهایی (دیدار رفت ۲ بر ۱ چک):

هشت‌مین حضور پیاپی چکی‌های در مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا با یک تساوی در خانه حریف محقق شد. بازی که در سالن مرکزی مینسک، پایتخت بلاروس برگزار شد. دیدار برگشت بلاروس و جمهوری چک در حالی یک بر یک به پایان رسید که بازی تا ۲۰ ثانیه آخر بدون گل در جریان بود. رادیم زیروپا از جمهوری چک در ۱۳ ثانیه پایانی بازی و الکسی پوپوف بلاورسی نیز در ۳ ثانیه پایانی گل‌های بازی را به ثمر رساندند. بدین‌ترتیب جمهوری چک با پیروزی مجموع ۳ یر ۲ به عنوان دهمین تیم راهی بلگراد شد.

* آذربایجان، صعود به اوج پس از افول باشگاهی (دیدار رفت ۳ بر ۱ آذربایجان):

جمهوری آذربایجان هم همانند جمهوری چک با یک تساوی یک بر یک در خانه حریف موفق شد راهی بلگراد شود. آذربایجانی‌ها که همچون دیگر تیم‌های اروپایی از بازیکنان برزیلی در ترکیب خود سود می‌بردند، توانست به پشتوانه برد دیدار رفت، با خیال راحت‌تری پا به میدان مستکا اسپوتوای شهر ترناوا، اسلواکی بگذارد. در این دیدار ابتدا ویتالی بوریسوف برای آذربایجان گل‌زنی کرد و سپس دوشان رافج گل تساوی را برای اسلواکی به ثمر رساند. بدین ترتیب جمهوری آذربایجان پیروزی مجموع ۴ بر ۲ برای چهارمین بار پیاپی به دور نهایی جام ملت‌‌ها در صربستان صعود کرد.

* مجارستان، سومین صعود در وقت‌های اضافه (بازی رفت ۲ بر ۲ مساوی):

مجارستان که دور گذشته با تفاضل گل از صعود به دور نهایی باز مانده بود این‌بار به لطف پیروزی در وقت‌های اضافه توانست خود را به عنوان آخرین تیم به جمع ۱۲ تیم دور پایانی برساند. مجارها در فونیکس هال، دبرسن، ابتدا با گل آکوش هانریش از حریف خود پیش افتادند. اما رومانیایی‌ها که دوست نداشتند در این دور از بازی‌ها خداحافظی کنند با دو گل فلورین ماتئی از میزبان خود پیشی گرفتند. اما در دقیقه ۲۹ آدام هوسزو بازی را به تساوی کشاند. با این نتیجه بازی به وقت‌ها اضافه کشیده شد. ابتدا فلورین ماتئی از روی نقطه پنالتی برای رومانی هتریک کرد و در ادامه زولتان دروت با دو گلی که وارد دروازه رومانی کرد مجارستان را ۴ بر ۳ در این دیدار پیروز کرد. با این نتیجه مجارستان در مجموع ۶ بر ۵ رومانی را شکست داد تا به عنوان آخرین تیم بلیط بلگراد را رزرو کند.

بدین تریت ۱۲ تیم صربستان، ایتالیا، روسیه، اسپانیا، کرواسی، اسلوونی، پرتغال، اوکراین، جمهوری آذربایجان، جمهوری چک، مجارستان و قزاقستان باید در جام ملت‌های ۲۰۱۶ صبرستان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.