کد خبر : 44659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 - 23:00
-

نعمتی: گل‌های یاسین پیشرو فوتسالی نبود/ فکر می کردیم آن ها قهرمان شوند!

نعمتی: گل‌های یاسین پیشرو فوتسالی نبود/ فکر می کردیم آن ها قهرمان شوند!
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: گل‌هایی که دریافت کردیم بر حسب اتفاق رخ داد و فوتسالی نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نعمتی پس از شکست تیمش مقابل یاسین پیشرو قم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در شهر قم و با تیم خوب و پرمهره‌ای که ابتدای فصل مدعی قهرمانی بود بازی کردیم. با یک استراتژی خاص وارد میدان شدیم اما بر حسب اتفاق چهار گل خوردیم و در واقعی گل فوتسال دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: بازیکنانمان زحمت خود را کشیدند اما نتوانستند نتیجه را به سود خود کنند. به آنها خسته نباشید می‌گویم و به بازیکنان یاسین پیشرو عرض تبریک دارم.

سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد با بیان اینکه جایگاه چهارم تا هشتم جدول را برای خود پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: تیم ما مجموعا ۹ نفر بود که دو مهره اصلی‌مان یعنی سجاد بندی‌سعید و ناصر عجم را چند هفته از دست دادیم که ضربه بزرگی به تیم زد. قصد تقویت تیم در نیم‌فصل را داریم و بازیکنانی را نیز انتخاب کردیم.

نعمتی در خصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه تیم یاسین پیشرو قم عنوان کرد: آنها تیمی بودند که هفته‌های آغازین لیگ را خیلی خوب کار کردند و همه تیم‌ها را شکست دادند. فکر می‌کردیم این تیم قهرمان خواهد شد اما چند هفته‌ای است نتایج خوبی کسب نکردند که امیدوارم در ادامه موفق‌تر باشند و جایگاه بهتری کسب کنند.

وی تصریح کرد: نتایج یاسین پیشرو آنها را از قهرمانی دور کرده است اما با این وجود برایشان آروزی موفقیت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.