کد خبر : 44705
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مهر 1394 - 18:25
دسته‌بندی نشده
-

خلیلی: اینکه قهوه خانه دارم شایعه است/ لک رفت و برگشتی نداشت!/ مشکل سلطانی حل می شود

خلیلی: اینکه قهوه خانه دارم شایعه است/ لک رفت و برگشتی نداشت!/ مشکل سلطانی حل می شود
مدیرعامل باشگاه میثاق تهران با تکذیب مالکیت قهوه خانه در تهران درباره غیبت رضا لک و حسین سلطانی اظهار نظرهای جالبی کرد.

سهراب خلیلی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدا درباره پیروزی دیروز تیمش مقابل شهروند ساری اظهار کرد: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم. نیمه اول می توانستیم با توجه به موقعیت های گل زیاد، جلو بیفتیم. اما نیمه دوم را جنگنده تر آغاز کردیم و سرسختانه مبارزه کردیم و موفق شدیم که سه گل دیگر به ثمر برسانیم.

مدیرعامل باشگاه میثاق تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی تیمش حل شده است یا نه، گفت: کمک هایی به تیم می شود. به هر حال مسئولان شهرداری هم مشکلاتی داشتند. مدیریت شهری درگیر خیلی مسائل است. ما هم گرفتار این وضعیت شدیم. اما با پیگیری ها و کمک هایی که می شود، از این وضعیت خلاص خواهیم شد اما دوست داریم در زمان زودتری این اتفاق بیفتد. اگر دیرتر حل شود تاثیرگذاری ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که ماجرای رفت و برگشت رضا لک چه بود، مطرح کرد: آقا رضا رفت و برگشتی نداشت. او تنها دو هفته نبود! دلیلش هم به خاطر این بود که تمرینات تعطیل شد. مسائل مالی هم دخیل بود. به هر حال صحبت کردیم و برگشت. تعطیلی ها باعث ناراحتی او شده بود.

خلیلی در پاسخ به این پرسش که دلیل غیبت حسین سلطانی چیست و آیا صحت دارد که لک شرط گذاشته اگر سلطانی باشد، به تیم باز نمی گردد، گفت: سلطانی بازیکن ماست و به تمرین هم اضافه می شود. لک هم شرطی نداشته است. سلطانی با من صحبت کرده و برای غیبتش اجازه گرفته است. ان شاالله این مشکل هم حل می شود چون دلیل سلطانی مالی نبوده است.

سهراب خلیلی در ادامه درباره معضل قلیان و اینکه گفته می شود او قهوه خانه داشته و دفتر باشگاه را هم تبدیل به قهوه خانه کرده است، توضیح داد: احتمالا راوی که این خبر را به گوش شما رسانده است سنی بوده! این ها همه شایعه است. اگر می خواهید الآن برویم دفتر من تا ببینید قلیان پیدا می شود یا نه!

مدیرعامل میثاق در پایان درباره اینکه چقدر به عوامل تیمش پرداختی داشته است به fut5al گفت: پرداخت داشتیم. چون از پارسال بدهکار بودیم سریع آن ها را تسویه کردیم و امسال هم برای بعضی ها تا ۲۰ درصد پرداخت کردیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دوست پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

ازهرچی بگذریم آقای خلیلی خوب لاغرشده آفرین ازنیم فصل میتونه بازی کنه!