کد خبر : 44860
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 - 10:34
-

کفاشیان:بانوان می توانند ژاپن را شکست دهند/پیشنهاد برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه های جهان را به فیفا دادم

کفاشیان:بانوان می توانند ژاپن را شکست دهند/پیشنهاد برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه های جهان را به فیفا دادم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان درباره عملکرد ملی‌پوشان فوتسال ایران در اولین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان آسیا در مالزی گفت: مسابقه ایران و تایلند بسیار حساس و پایاپای بود. بازیکنان و کادر فنی ایران به خوبی تیم تایلند را آنالیز کرده بودند و تیم مقابل به جز چند موقعیت، نتوانست حمله جدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان درباره عملکرد ملی‌پوشان فوتسال ایران در اولین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان آسیا در مالزی گفت: مسابقه ایران و تایلند بسیار حساس و پایاپای بود. بازیکنان و کادر فنی ایران به خوبی تیم تایلند را آنالیز کرده بودند و تیم مقابل به جز چند موقعیت، نتوانست حمله جدی به سمت دروازه ایران داشته باشد. ملی‌پوشان با تلاش و جنگندگی بالا، تیم دونده تایلند را شکست دادند و شاهد بازی بسیار جذاب و پرهیجانی از آنها بودیم.

وی در مورد دیدار ایران مقابل ژاپن در فینال فوتسال بانوان آسیا گفت: بچه‌ها در بازی با ژاپن دیدار سخت‌تری پیش رو دارند و فکر می‌کنم این بازی هیجان و شرایط خاص خود را دارد. اگر بازیکنان به مانند بازی برابر تایلند تمرکز کنند، عجله نداشته باشند و کار تیمی خوبی انجام دهند، می‌توانند مقابل این تیم نیز نتیجه بگیرند.

کفاشیان در خصوص نشست خود در زوریخ گفت: این جلسه برای کمیته اجرایی فوتسال بود که گزارش‌های مختلفی را در این باره ارائه کردیم. در این نشست دو پیشنهاد را مطرح کردیم. نخست اینکه از مسئولان خواستیم مسابقات جهانی فوتسال بانوان به صورت رسمی شکل بگیرد. اولین بازی‌های جهانی در کشور گواتمالا برگزار خواهد شد که از ایران و ژاپن دعوت کرده‌اند و ما آمادگی خود را در این نشست برای حضور در مسابقات فوق اعلام کردیم. قصد داریم در این دوره از بازی‌ها پر قدرت ظاهر شویم. اکنون فوتسال بانوان در آسیا شناخته شده است و در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم. فوتسال بانوان در آسیا یکی از پر قدرت‌ترین تیم‌ها محسوب می‌شود. تیم‌های آسیایی دیگر حریف سرسختی برای ایران نیستند.

وی ادامه داد: دومین پیشنهادی که ارائه کردیم، برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه‌های جهان بود. در این جلسه، گزارشی از بازی‌هایی که در اصفهان میزبان آن بودیم را، ارائه کرده و شرایط رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را به طور کامل تشریح کردیم. همچنین گزارشی از بحث توسعه فوتسال، داوری، آموزش و … به فیفا ارائه کردیم که در نهایت قرار شد سرمایه‌گذاری خصوص موارد فوق صورت گیرد. نماینده کلمبو نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در بازی‌های جهانی کلمبو که در سال آینده قرار است برگزار شود، ارائه کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همچنین یکی از تصمیم‌های کمیته اجرایی فوتسال این بود که تورنمنت فوتسال جایگزین فوتبال در رده سنی جوانان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.