کد خبر : 45266
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 13:56
-

آمار و ارقام فوتسال قهرمانی زنان آسیا / کریمی و رضوان برترین ها آسیا

آمار و ارقام فوتسال قهرمانی زنان آسیا / کریمی و رضوان برترین ها آسیا
در پایان نخستین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا 2015 در شهر نیلای مالزی که پرونده آن دیروز با قهرمانی تیم ایران بسته شد ، برترین های مسابقات معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در پایان نخستین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا ۲۰۱۵ در شهر نیلای مالزی که پرونده آن دیروز با قهرمانی تیم ایران بسته شد ، برترین های مسابقات معرفی شدند.
در دیدار رده بندی این رقابت ها تایلند ۴ – ۱ مالزی را شکست داد و سوم شد و در فینال تیم ایران با یک گل از سد ژاپن گذشت.
تیم ایران در این دوره همچنین در گروه یک با ۶ گل هنگ کنگ ، ۹ – ۱ ازبکستان و ۴ – ۲ مالزی را شکست داد و با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول صعود کرد و سپس در نیمه نهایی با یک گل از سد تایلند گذشت.
در جدول نهایی گلزنان رقابت ها فراهیه رضوان از مالزی و چیکاگه کیچی بایاشی از ژاپن با ۷ گل به طور مشترک در صدر قرار گرفتند و فرشته کریمی از ایران با ۶ و سارا شیربیگی از ایران با ۵ گل سوم و چهارم شدند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد فراهیه رضوان از مالزی کفش طلای بهترین گلزن را دریافت کرد و جایزه بهترین بازیکن به فرشته کریمی از ایران رسید.
در این مسابقات که در ۱۶ بازی برگزار شد ۹۳ گل به ثمر رسید که میانگین عالی ۵.۸۱ گل در هر بازی ثبت شد.همچنین ای اف سی اعلام کرد در مجموع فقط ۲۸۸۰ تماشاگر از این رقابت ها دیدن کردند در میانگین ضعیف ۱۸۰ تماشاگر در هر بازی به ثبت رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.