کد خبر : 45264
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 14:22
-

توصیه‌های غلامحسین پیروانی به سرمربی تیم ملی

توصیه‌های غلامحسین پیروانی به سرمربی تیم ملی
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید غلامحسین پیروانی به او برای کار در تیم ملی توصیه‌هایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره اینکه خواستار برگزاری جلسه‌اش با علی کفاشیان بعد از بازگشت از سفر مالزی اظهار کرد: من باید با کفاشیان درباره بعضی مسائل صحبت کنم تا به تیم ملی کمک کند. من دیگر نباید دغدغه مشکلات کوچک را داشته باشم. همچنین از کفاشیان می‌خواهم سفر تیم ملی به مسابقات گرندپری برزیل را قبل از جام ملتها نهایی کند تا بتوانیم محک خوبی در این بازی‌ها بخوریم.

وی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در جام ملتهای آسیا، تاکید کرد: برای تیم زنان ایران خیلی خوشحالم و امیدوارم روند موفقیت‌هایشان ادامه داشته باشد. باید بدانیم سخت‌تر از رسیدن به قهرمانی، حفظ قهرمانی است. باید از این تیم حمایت شود و برنامه‌ریزی برای مسابقات بعدی از همین حالا شروع شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در خصوص توصیه‌هایی که غلامحسین پیروانی سرمربی پیشین تیم امید ایران به وی برای کار در تیم ملی داشته است، گفت: آقای پیروانی در زمینه مسائل اخلاقی و فنی الگوی من است و درباره خیلی از موارد با ایشان مشورت می‌کنم. پیروانی بعد از انتخابم به عنوان سرمربی تیم ملی تماس گرفت و گفت کار در تیم ملی سخت است؛ برای همین باید حمایت همه جانبه داشته باشی تا به سرنوشت من دچار نشوی.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.