کد خبر : 45252
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 13:06
-

خوراکچی:گیتی‌پسند و دبیری به معنای واقعی فوتسال بازی می‌کنند/باید دو خان باقی مانده را با خوشی رد شویم

خوراکچی:گیتی‌پسند و دبیری به معنای واقعی فوتسال بازی می‌کنند/باید دو خان باقی مانده را با خوشی رد شویم
محمود خوراکچی با بیان اینکه این دیدار، دیداری حساس است، اظهار کرد: هم تیم گیتی‌پسند و هم دبیری فوتسالی به معنای واقعی بازی می‌کنند و پیش بینی می‌کنیم بازی زیبایی شاهد باشید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال به ایستگاه دوازدهم رسید جایی که گیتی پسند در دیداری حساس میزبان دبیری تبریز خواهد بود.درهمین رابطه محمود خوراکچی با بیان اینکه این دیدار، دیداری حساس است، اظهار کرد: هم تیم گیتی‌پسند و هم دبیری فوتسالی به معنای واقعی بازی می‌کنند و پیش بینی می‌کنیم بازی زیبایی شاهد باشید.

وی با بیان اینکه شناخت کاملی بر روی تیم دبیری دارم، افزود: بازیکنان این تیم در تیم‌های مختلف شاگرد من بوده‌اند و از همه لحاظ با تیمی قوی بازی داریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه می‌خواهیم تیم‌مان را جزء مدعیان نگه داریم، تصریح کرد: تا پایان نیم‌فصل باید بازی‌های خوبی را انجام دهیم و این دو خان باقی مانده را با خوشی رد شویم.

وی در خصوص بازیکن خارجی تیمش و اینکه شانس بازی برابر دبیری را خواهد داشت یا خیر، ادامه داد: این بازیکن رفته رفته هماهنگ‌تر شده و احتمال اینکه شانس بازی داشته‌باشد، وجود دارد.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.