کد خبر : 45394
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 13:13
-

اردلان:از مسئولان تقاضای شدید دارم که مشکلم را حل کنند/موفقیت بانوان مرهون پایه گذاری و زحمات مظفر و شجاعی است

اردلان:از مسئولان تقاضای شدید دارم که مشکلم را حل کنند/موفقیت بانوان مرهون پایه گذاری و زحمات مظفر و شجاعی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از بازگشت بانوان ملی‌پوش فوتسال ایران از مسابقه‌های قهرمانی آسیا نیلوفر اردلان کاپیتان این تیم که به دلیل مسائل شخصی نتوانست این تیم را همراهی کند، اظهار کرد: خوشحالم که دوستانم این همه افتخار برای کشور آفریدند و امیدوارم مسئولان قدر آنها را بدانند. این بچه‌ها حق‌شان است که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از بازگشت بانوان ملی‌پوش فوتسال ایران از مسابقه‌های قهرمانی آسیا نیلوفر اردلان کاپیتان این تیم که به دلیل مسائل شخصی نتوانست این تیم را همراهی کند، اظهار کرد: خوشحالم که دوستانم این همه افتخار برای کشور آفریدند و امیدوارم مسئولان قدر آنها را بدانند. این بچه‌ها حق‌شان است که روی‌شان سرمایه‌گذاری شود.

وی درباره غیبتش در مسابقه‌ها نیز گفت: من هم جزو همین بچه‌ها هستم و دوست دارم در مسابقه‌های بعدی همراه آن‌ها باشم. از مسئولان تقاضای شدید دارم که مشکل من را حل کنند. من هم می‌خواهم مثل سایرین برای پرچم کشورم بجنگم. افتخار من افتخار کشورم و پسرم است.

اردلان همچنین گفت: امیدوارم مسئولان درخواست من را بپذیرند و راه حلی برای این مشکل من پیدا کنند. من پا به پای همین بچه‌ها تمرین کردم و آرزو داشتم در مسابقه‌های آسیایی حضور داشته باشم. در ادامه تیم ملی به جام جهانی می‌رود که آرزوی هر بازیکنی است که در آن بازی کند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران همچنین گفت: امیدوارم قهرمانی‌های تیم ادامه داشته باشد و از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که اجازه ندادند جای خالی من حس شود. دست همه آن‌ها را می‌بوسم و خوشحالم که نبودم باعث نشد تیم ضرر کند.

وی درباره جام جهانی فوتسال که آذرماه در گواتمالا برگزار می‌شود گفت: با اردوهای خوبی که تیم برگزار می‌کند و حمایت‌های فدراسیون می‌توانیم حضوری قدرتمندانه در مسابقه‌ها داشته باشیم. ما اکنون پنجم جهان هستیم. قهرمانی در جام جهانی با حضور تیم‌هایی مثل برزیل و اسپانیا خیلی سخت است ولی می‌توانیم از سد ژاپن و روسیه بگذریم و سوم شویم.

اردلان در پایان گفت: موفقیت این تیم مرهون زحمات خانم‌ها مظفر و شجاعی است که تیم را با این قدرت پایه‌گذاری کردند. در ادامه هم خانم‌ها سلیمانی، محمودی و عرب‌عامری زحمات زیادی برای تیم کشیدند و باعث موفقیت شدند. من از همه این افراد و همین طور آقای کفاشیان تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مریم دوشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

امیدوارم مشکل خانم اردلان برطرف بشه,در حقشون ظلم شد

فوتسال دوست سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

مشکل خانم اردلان چیه لطفا شفاف سازی کنید؟